SUPERCARB 1kg -40%

Omistatko/kasvatatko viiksiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tromm
  • Aloitettu Aloitettu
eilen siinä suomi-kanada ottelussa. sarajeevolla oli kunnon viikset..voi kusiväline, ku repesin:D:lol2:
en vaan löydä kuvaa mistään.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mun mielestä tästä oli topikki joku pari vuotta sittekin ja silloin laitoin tänne kuvan harvoista viiksistäni, jotka oli kyllä vaan kokeilussa kun ajoin partaa..
Tässä tämä näköjään onkin :D

No, nykyään ne on vähä tuuheammat. Nyt on viikset ja viime kesänäkin oli. Pitää varmaan ottaa vakiovarustukseksi, mutta sosiaaliset paineet on vaan turhan kovat.. ei vaan pitäis välittää. Haluaisin olla yhtä kova ku Tom Selleck

Edit: Krmh...

colinfarrell.jpg
UNI_MV_12452r.jpg

Oikeesti. Voiko kovempaa jätkää olla. Sonny Crockett. Ei saatana.

200px-Colin_James_Farrell_at_Miami_Vice_Premiere_in_2006.jpg

Tätä jätkää mä en pidä minään. Joku juniori.

Sonny crockett on kyl kova luu. Tekis mieli kasvattaa pitkä letti ja viikset+sideburnsit ihan vaan sen takia.
Niin, en kasvata (vielä) viiksiä.

:lol2:

Eikä viiksien kasvattamisen iloa ole ihan pelkästään miehille suotu...

Moustache_Fat_Troll_Woman.jpg

Tämä näyttää aikalailla eräältä savolaiselta huoltoasemayrittäjältä, se tosin on mies. Sille peruukki päähän niin olisivat identtiset kaksoset :D

Valitettavasti viiksien kasvattaminen ei oo tuottanut mitään kovin näyttävää tulosta, joten ajan suosiolla pois.

Mulla vähän sama ongelma. Kun ei kasva niin ei kasva. Partaa löytyy, mutta sekään ei kasva niinkuin haluaisin :(

Onko tämä legendaarinen Lovejoy?

Joo. Siis Ian McShaneksihan jotkut sanovat, mutta kyllä se vaan on LOVEJOY :D.

edit. unohtui kuolahymiö. Ai hitto että on sitten.. nam nam. Alina tosin ehkä enemmän. Pitäisköhän jo lähteä töistä?

viikset+leukaparta yhdistelmää oon testannu pariinkin otteeseen, mutta kun niiden väliin jää kalju kohta suun molemmin puolin niin näyttää hirveeltä ja joutuu ajaan. Isällä ollu kokonaamaparta (ei iho tykänny ajamisesta) kauemmin ku minä oon ollu elossa, että ehkä mullekkin joskus vois kasvaa jotain...

Pelkät viikset näyttää lähes poikkeuksetta aika hirveeltä imo.

Allow me to introduce:
jamiehyneman_narrowweb__300x390,0.jpg

Tuossahan toi myytinmurtajien kloppi o, vähän ku muokkais tosta leuan kohilta, ni olis aika samanlainen ku OCC Paul Sr:lla.

On myös kohtalaisen hauskoja ''mursu-imitaatioita'' esitetty myytinmurtajissa tosta Jamiesta :D.

Joku aika sitten riipasin kesäviikset/parran pois. Isä kysyi hieman pettyneenä Että miksi leikkasin:lol2: Sillä ollu siloposket viimeksi joskus 80-luvulla:rock:

Mulla on semmonen periaate että jos kerran karvaa kasvaa, niin kasvakoon. Eli parta löytyy ja ei toi tukkakaan mikään lyhyt ole. Tosin seläturkki on aina välillä lähtenyt emännän ja vahaliuskojen avulla pois:nolo:.

En omista viiksiä enkä kasvata.. Sellaset pitkät harvat vaaleat amishaituvat kasvais kyllä tosi nopeesti jos vaan antaisin kasvaa.

ei oo viiksijä kuin autossa.
;)viikseen veto on ihan kivaa
;)
....väsyttävä työpäivä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom