SUPERCARB 1kg -40%

Omistatko/kasvatatko viiksiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tromm
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Meillä on kaverien kanssa sellainen veto, joka edellyttää, että 30-vuotis-syntymäpäivänä on päivänsankarilla oltava kunnon viikset. Itselläni on aikaa synttäreihin puolitoista kuukautta.

Juhannukseksi on sovittu monnikisa. Siihen pitää meikäläisen varata parisen viikkoa kasvatusaikaa. Tulee sitten niin rumat monnit, että oksat pois. Muistuttaa lähinnä sellaisia yläaste viiksiä kun parempia ei kasva :D.

hävettää jo etukäteen kasvatusprosessi, kun töissäkin tarttis varmaan käydä. Kisa on kisa eikä siitä tingitä :thumbs:

En tiedä missä menee määritelmällinen raja viiksien ja parran välillä, mutta tämä on ainoa oikea malli.

Lemmy%20stort.jpg

Odul on komeet :rock:

En tiedä missä menee määritelmällinen raja viiksien ja parran välillä, mutta tämä on ainoa oikea malli.

Lemmy%20stort.jpg

Tässä on ainut tyylikäs viiksi(parta) -viritelmä! Sopii tosin vain harvoille ja valituille. :rock:

Edit. Olihan tuossa tasan kuukausi ennen 18v synttäreitä tehty lupaus olla ajamatta partaa ennen syntymäpäivää, ja tulos oli aivan karsean näköinen - ei enää ikinä kasva turpajouhet sänkeä pidemmäksi täällä!

Viikset on rok!

..yhdistettynä partaan. Pelkät viikset on no go. :thumbs:

Mitäs ihmeen valkkaamista tämmöinen on? Kaikki tai ei mitään sanon minä! Jos pelkkä parta kelpaa, niin on kelvattava pelkkien viiksienkin. Kyllä, minulla on mieltymyksiä. Jotka eivät ole omituisia, itse olette.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
^ Aika paha. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom