Omistatko aseen?

Geratherm sanoi:
No ei nyt mikään pakko ole, mutta sekin riippuu ihan täysin paikallisesta luvanantajasta, eli poliisista. Jos on ennestään paljon aseenkantolupia ja poliisi tuntee ko. hakijan niin mikä ettei, mutta paljon helpommaksi asiaa tekee se että voi perustella hyvin aseenkäyttötarkoituksen. Eli esim. Sra ja muut toiminta-ammuntalajit ovat varmasti ko. aseen oikea käyttötarkoitus, joten vaikkapa paikallisen ressu/ampuma seuran jäsenyys asiaa helpottaa. Poliisi ei varmaan kovin mielellään tuollaiseen aseeseen lupia myönnä vaan koska joku sen haluaa. :D

Eli, toisin sanoen, kun olen nyt vielä intissä, niin kannan seuraaville lomille lähtiessäni lomakassissa yhden ryntzesterin kotiin :evil:

Tai sit meen polisille: "no mutku mä haluun"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laurona Eibar päällekkäispiipuinen metsästyskäytössä. Nyt kun metsästys on alkanut painottumaan itsellä enemmän sorsajahti puolelle niin ois puoliautom. hakusessa. Niistä enemmän tietävät suositelkaa jotain... ei kuitenkaan mitään parin tonnin aseita kits!

Beretalla ja entisellä Benellillä löytyy hyviä inertiatoimisia puoliautomaatteja alle tonnilla. (älä missään nimessä osta mitään kaasumäntätoimista haulikkoa).

Tuota Benellin super 90 oon miettinyt mutta hinta uutena on sen verran kova että pitäis vanha antaa vaihdossa, ja en oikeen raskis luopua siitä. Kannattaako noita käytettynä ostaa?

jumiukko sanoi:
Milloinka olet Geratherm ostanut tuon baikalin triplakakkosen?
Oletko minkälaista kuviota saanut aikaiseksi ja millä panoksilla?
Entä onko laitettu laukaisua yms... miten on toiminut.
Itse ostin vastaavan keväällä ja nyt kovasti harjoittelen ennen kauden käynnistymistä.

:offtopic:
Taidat muuten kirjoitella samalla nimellä tuolla eralle foorumin puolellakin?

Hommasin tuon joskus tammikuussa.. Hyvin se on toiminu, sanotaanko että tarkempi on pyssy ku omistaja, mutta taittopiippusen lailla kuumenee nopiaa ja monen laukauksen kasat alkaa hajota kun piippu lämpenee niin nopeaa. Ite oon semmosta ~40mm kasaa ampunu, isoveli ampu kaks laakia melkeen samaan reikään mutta kolmas karkasi joten vähän vaikea sanoa.. Paukkuna oli Norman 3,2g jaktmach. Laukasu on vielä vakio mutta tarkotus ois viedä se sepälle tässä ennen kanalinnustuksen alkua.. Laukasu on kyllä vakiona kaamea mutta kyllä sillä nyt linnut puottaa. :D Ja sama tyyppi eralle.netissä. ;)

Liitteet

• 103_0357.JPG
    103_0357.JPG
    327 KB · Katsottu: 928
Sama pyssy on minullakin.
Sakon puolivaipoilla saan toimimaan hyvin, mulla on maalla oma rata noin 130 metriä, johon sain parhaimmillaan käymään alle 2cm 3 paukun kasaa..
tuo laukaisu ja tukin ergonomia tekevät varmasti osan virheestä.
Harmi vaan kun käypäset paukut on sakon puolivaipoja :hyper:

Jeps ite en oo kokeillu ku Lapua ja sitte tuota Normaa. Eiks sitte Sako käy kokovaippana vai saako niitä vain puolikkaina?

En ole saanut omastamielestäni nuita samoja täysvaippaisia toimimaan niin hyvin kuin lyijykärkisiä. No syksyslläpä sitten nään kuinka toimii lintuun.

Juuri näin. Mitkä jalat/kiikari sulla muuten on siinä? Itellä (kuten kuvasta näkyi) on milletin paskajalat ja simmonsin 3-9x40 putki.

scannon.jpg

Miula se on tällänen peli. Tangolla ja rummulla. Kaunis on ja yks nainen totes siitä, ihanan miehekäs.

acp.sized.jpg

Helvetti. Miksi Viron pojat pääsee ampumaan intissä MG42:lla? No tämän hankin myös. Kaverilla sellainen on jo. Olen kateellinen. Niin kateellinen.

Eugen sanoi:
Miula se on tällänen peli. Tangolla ja rummulla.

Deko?

Eugen sanoi:
Miksi Viron pojat pääsee ampumaan intissä MG42:lla?

No se liittyy niiden perinnejoukko-osastoihin yms. Ymmärrät kyllä.

Olenko mä kertonu sulle tätä juttua, kun Natsi-Pasi oli Eestissä opiskelemassa? Nooh, Kuperjanovin pataljoonasta kävi kutsu, että paikalliset opiskelija-aktiivit olisivat tervetulleita ampumaleirille. Kaljat ja viinat pataljoonan puolesta. Vasta paikan päällä Natsi-Pasille selvisi, että koeammuntakutsu koski Israelista ostettuja Galil-rynnäkkökiväärejä. Jotka oli ostettu nimenomaan Nato-valmiutta silmällä pitäen. Kaapuaatteen miehenä Natsi-Pasi totesi paikallisella kielellä, että "minähän en juutalaisen pyssyyn koske", mikä kuulosta eestiksi sanottuna huomattavasti hauskemmalta, ja siirtyi saunatiloihin juomaan kaljaa.

Opiskelutoverit räimivät Galileilla sarrrja sarrrrja sarrrja, ja kaikilla oli hauskaa.

Jalat pitäis olla hyvät Hilvertin (kuinkahan kirjoitetaan) teräsjalat ja kiikarina bushnell 3-9*40, joka on oikein huono. Alusta tuntui, että jalat päästää kiikarin liikkumaan, mutta kun oikein kiristelin niin nyt pitäis pysyä paikoillaan.
Halvinta mitä löytyy, mutta näillä mennään tämä syksy.

reino sanoi:
Deko?

No se liittyy niiden perinnejoukko-osastoihin yms. Ymmärrät kyllä.

Deko, mutta kun alkaa huopatossut suhisemaan, niin lukon ja piipun vaihto laittaa tikkakosken mannekiinin kevätkuosiin. Nimim. kylmälaukaisu ilman vapinoita.

Ymmärrän, mutta sitä en ymmärrä, miksi sitten meillä ei perinteitä kunnioiteta? Hävettävää kun ei ole.

Hieno tarina. Kerron sulle sitten ihan lyhyen stoorin. Pääsin tässä joku aika sitten vetämään taittorynkyllä lippaallisen omaan tauluun vapaalla tyylillä (r u feeling lucky, punk?). Valitsin luonnollisesti sarjatulella ja perä terroristiasennossa. Eugen huusi allah akbar ja sitten hakkasin 30 reikää tauluun ja penkkaan pitkän sadistisen naurun saattelemana. Se on ihana tunne, kun kädet sylkee kuolemaa ja koko vartalo nytkyy. Näin itseni hidastuksessa, kun hylsyt lensivät kaarella, suu oli vääntynyt Sylvester Stallonemaiseen halvaantuneeseen die vietcong die (=DVD) virnistykseen, lihakset nykivät kuin Arskalla commandossa ja mielessä kiilsi vain yksi lause, joka menee näin: and you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon you. Se oli la petite morte, sanan monessa merkityksessä.

Nimim. Rk 95 TP. When you absolutely, positively got to kill every
motherfucker in the room. Accept no substitutes.

-Benellin centro puoliautomaatti haulikko.
-Valmet rihlakko: 12 hauli ja 222 luoti.

Etupäässä sorsastukseen.

Kaapista löytyy:

Pienoispistooli - Karl Walther OSP 2000 22.sr
Toz piakkari vm. 69 (uskomattoman tarkka peli)
Sotilaskivääri - "Pystykorva" vm. 39 (suojeluskuntalogoilla, toimii kuin tauti... mun silmäterä)
Beretta AL391 Teknys puoliautomaattihaulikko

tulevaisuuden "Must have" hankinnat: 9mm pistooli, metsästyskivääri, ressu-kivääri (arska olis mukava)... huoh, menee hetki kyllä ennenkuin noi on kaapissa

ps. elokuun 20. päivä alkaa uhkaavasti lähestyä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom