Omistatko aseen?

Haulikko ja 5,7.
Haulikolla ammutaan elukat ja 5.7 on teeriä varten jotka vittuilee kauempana puiden latvoissa. Olisi vaihtoehtona joko 308 tai tuo niin hippasen omaan mieleen on liikaa voimaa tuossa 308.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä porukka täällä näillä tekee? Ampuma-harrastuksena vai muuten vaan? En ole utelias? :)

Itse harrastan kaikenliasta ampumista etenkin Combat Shooting on lähellä sydäntä ja pidän yksinkertaisesti aseiden räpläämisestä.

oli joo itelkin mieles toi joskus:) mut hyvä toi remmarikin on mun kätee tosi sopiva ja 150m 3cm sisään 5 laakia ;) jotkut väittäny et ei noil saa kunnon kasaa riippuu vaan paukuista aika paljo

Omistan haulikon ja ilmakiväärin. Haulikolla on tullut otettua osaa nuorten SM-sarjaan pari vuotta sitten.
Isältä aseita löytyy muutama lisää, kun se on nyt tuosta metsästyksestä kiinnostunut. Eli talossa on kaksi haulikkoa, pienoiskivääri, ilmakivääri, ja kaksi kivääriä.

Itse harrastan kaikenliasta ampumista etenkin Combat Shooting on lähellä sydäntä ja pidän yksinkertaisesti aseiden räpläämisestä.

SRA:ta, practical, metsästys, TA, rata-ammunta ja IDPA:kin ehkä tänä vuonna.

En tiedä olenko jotenkin "erikoinen" kaveri, mutta mua ei toi aseiden nysväys hirveesti kiinnosta. Mitään ylimääräistäkään en näe järkeväksi kaapissa säilyttää. Jos aseen hommaan, niin se tarkoittaa sitä että sillä sitten kanssa treenataan.

Tennistä harrastava kaverini sai jostain tietää ampumaharrastuksestani. "Ai säkiin oot joku asehullu!". Kysyin siltä että "Ooksäkin tennismailahullu?".

Toivottavasti MikaT2:nkin tarkoittaa räpläämisellä vaikka sepityshommia. Asehiplaajat voisivat mun mielestä mennä vaikka syvälle kaappiin hiplaamaan tai sitten vaihtaa oikeet aseet dekoihin.

... yritän saada herneen pois nenästä. Pahoittelut.

Näpertelyllä tarkoitan sitä että tykkään purkaa ja aksta aseita mahdollisimman noepasti. Tykkään huoltaa aseita eli pitää ne aina mahdollisimman hyvässä kunnossa.

En tiedä tarkoititko minuun etten käyttäisi aseitani nimittäin käytän kyllä jokaista asettani.

Haulikko:
Mossberg 590 Military

Kiväärit:
Colt Tactical Rimfire M4 Ops
Ruger M77 Mark 2 + kiikaritähtäin

Pistoolit:
Desert Eagle 50
Ruger Mark 3 Hunter + lasertähtäin

Milläs aseella sä sitä combat shootingia harrastat?

Näpertelyllä tarkoitan sitä että tykkään purkaa ja aksta aseita mahdollisimman noepasti. Tykkään huoltaa aseita eli pitää ne aina mahdollisimman hyvässä kunnossa.

En tiedä tarkoititko minuun etten käyttäisi aseitani nimittäin käytän kyllä jokaista asettani.

Juu - viestiä ei ollut varsinaisesi kohdistettu suhun, vaikka toi näpertely -sana aiheuttikin ko. vastauksen kirjoittamisen. Tottakai vehkeet pitää pitää kunnossa ja niiden kokoaminen on osa sujuvaa aseenkäsittelyä.

Stereotypia aseharrastajista on vaan usein se että on pussillinen kiiltäviä aseita joita kuolataan, esitellään ja hierotaan peilin edessä "Do you feel lucky - punk ..." - tyyppisesti.

Pahoittelut offtopiikista. Jatkakaa.

Stereotypia aseharrastajista on vaan usein se että on pussillinen kiiltäviä aseita joita kuolataan, esitellään ja hierotaan peilin edessä "Do you feel lucky - punk ..." - tyyppisesti.

Pahoittelut offtopiikista. Jatkakaa.

Kuvittelisin että tuollaista tapahtuu lähinnä tuttavapiireissä joissa ei ole aseita. Omassa tuttavapiirissä taas on vähintään puolella ostettu tai peritty metsästysase tai ainakin isällä on niin ei nuo ole ihmeteltävänä.
Asekaapissaki noita tulee nykyään säilytettyä vain. Ei kotona muuten ole esillä kuin huoltaessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom