Omat postaukset -merkki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Tähän väliin tällainen parannusehdotus. Olisiko mahdollista saada tuohon "olet postannut tähän threadiin" -merkkiin sellainen systeemi, että kun sitä klikkaa, niin ketju avautuu viimeisimmän oman postauksen kohdalta? Harvinaisen kätevä systeemi ja auttaa varsinkin paljon postaavia. Jos nyt ylipäätään on mahdollista tässä foorumisysteemissä.

Ei muuta tällä kertaa, kiitokset ja kumarrukset.

Btw, oli aika hutera selitys, mutta tarvittaessa pistän kyllä kuvan :D

Kride sanoi:
Tähän väliin tällainen parannusehdotus. Olisiko mahdollista saada tuohon "olet postannut tähän threadiin" -merkkiin sellainen systeemi, että kun sitä klikkaa, niin ketju avautuu viimeisimmän oman postauksen kohdalta?
Ei muuta tällä kertaa, kiitokset ja kumarrukset.

Tuota olen itsekin miettinyt. Varsinkin kun joku vanhempi thread herää eloon niin olisi mukava siirtyä oman postin kohdalle ja jatkaa siitä eteenpäin ja jos johonkin threadiin tulee vastauksia todella paljon niin siihen olisi myös kätevä.

Tuo ois kyllä hyvä parannus,toivottavasti onnistuis!

Olisi muuten tosi hyvä toiminto varsinkin kun tässä olen hieman harvakseltaan käynnyt viime aikoina pakkiksella. Nytkin oli joku 500 threadia lukematta ja joihinkin olin jotain kirjoitellut mutta sitten piti etsiä että millä sivulla olen viimeksi käynnyt. Menee muuten koko ilta ja yö että saa edes puolittain kahlattua nuo postaukset lävitse.

Niin ja sit joutuu selaa tuon laatua pojille-thredin aina puoliks uudestaan kun ei tiiä mihin asti kerkes viimeeksi :D

No prkl. Soon kokin vika ku työntää kaunista dataa sinne niin paljon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom