Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
No kyllä se mulla ainakin ihan kiltisti meni kun sitä tarpeeks kauan pyöritti siellä oikealla. :wtf:

Oikealla? se silta mikä pitää ylittää on vasemmalla ja siihen pääsee vaan kahdesta kohdasta liikkeelle. Ja kumminkaan päin se palikka ei päädy pystysuorassa siihen sillan kohdalle. Vai olenko mä vaan niin avuton?? Oon venkuttanu sitä jo varmaan 800 siirtoa! =)#/%#Q/%?)#`?!"¤"!

NONI V****U SAATANA menihän se! Tuntuu paremmalta ku pillu!
Onneksi olkoon vaan. Jos toi oli sun mielestä vaikea, voin lohduttaa sanomalla, ettet pääse tota peliä ikinä läpi. Tämä kenttä oli nimittäin suorastaan naurettavan helppo, kun vertaa vaikeimpiin. Nimim. 51 siirtoa. Tosin mulla on tatsi jäljellä tohon peliin, kun sitä joskus tuli hakattua ja paljon. Kokemus auttaa ton liikkeiden hahmottamisessa ja etukäteen suunnittelussa.

E: 49 siirtoa näyttäisi olevan pienin määrä millä ton pääsee läpi. En ainakaan itse keksi lyhyempää tapaa tästä nopeasti.

Helppo peli loppujenlopuksi tou Blockorz tai jotain. Itse olin kentässä 27, ja unohdin passcoden, niin en kyllä jaksa enään sinne asti pelata.

Onneksi olkoon vaan. Jos toi oli sun mielestä vaikea, voin lohduttaa sanomalla, ettet pääse tota peliä ikinä läpi. Tämä kenttä oli nimittäin suorastaan naurettavan helppo, kun vertaa vaikeimpiin. Nimim. 51 siirtoa. Tosin mulla on tatsi jäljellä tohon peliin, kun sitä joskus tuli hakattua ja paljon. Kokemus auttaa ton liikkeiden hahmottamisessa ja etukäteen suunnittelussa.

E: 49 siirtoa näyttäisi olevan pienin määrä millä ton pääsee läpi. En ainakaan itse keksi lyhyempää tapaa tästä nopeasti.

Oon nyt menossa kentässä 21, eli kyl se tästä lähti rullaamaan.. oli vaan jotenkin niin jäässä tossa 11:ssa.

Canabalt

Juokse pakoon ja hypi esteiden yli. Kohtuullisen addiktoiva, joskin ehkä turhauttava.
Ainakin helpot kontrollit, jos ei muuta (hyppää painamalla X, C tai Space).

Itse olen päässyt vain n. 2500 metriä :( Kongregaten "hard" -haasteessa pitäisi päästä 5000 metriä.

Back
Ylös Bottom