Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.addictinggames.com/bloxors.html
En kuollaksenikaan pääse kenttää 11 läpi!:curs: Passcode on 291709. Please vetäkää joku toi läpi. Vai onko palsta täynnä vain tyhmiä botareita? :D (se oli haaste)
Pääsin läpi! \o/ Meni vaan 81 siirtoa. :oops:
958640
MITÄ?? miten... menee hermo!! oon runkannu tota eilisestä asti! Eihän se mitenkään pääse palikka sen sillan yli!
No kyllä se mulla ainakin ihan kiltisti meni kun sitä tarpeeks kauan pyöritti siellä oikealla. :wtf:
Onneksi olkoon vaan. Jos toi oli sun mielestä vaikea, voin lohduttaa sanomalla, ettet pääse tota peliä ikinä läpi. Tämä kenttä oli nimittäin suorastaan naurettavan helppo, kun vertaa vaikeimpiin. Nimim. 51 siirtoa. Tosin mulla on tatsi jäljellä tohon peliin, kun sitä joskus tuli hakattua ja paljon. Kokemus auttaa ton liikkeiden hahmottamisessa ja etukäteen suunnittelussa.NONI V****U SAATANA menihän se! Tuntuu paremmalta ku pillu!
Onneksi olkoon vaan. Jos toi oli sun mielestä vaikea, voin lohduttaa sanomalla, ettet pääse tota peliä ikinä läpi. Tämä kenttä oli nimittäin suorastaan naurettavan helppo, kun vertaa vaikeimpiin. Nimim. 51 siirtoa. Tosin mulla on tatsi jäljellä tohon peliin, kun sitä joskus tuli hakattua ja paljon. Kokemus auttaa ton liikkeiden hahmottamisessa ja etukäteen suunnittelussa.
E: 49 siirtoa näyttäisi olevan pienin määrä millä ton pääsee läpi. En ainakaan itse keksi lyhyempää tapaa tästä nopeasti.

Canabalt
Juokse pakoon ja hypi esteiden yli. Kohtuullisen addiktoiva, joskin ehkä turhauttava.
Ainakin helpot kontrollit, jos ei muuta (hyppää painamalla X, C tai Space).
Itse olen päässyt vain n. 2500 metriä :( Kongregaten "hard" -haasteessa pitäisi päästä 5000 metriä.