JUMALAUTA:D
mä oo nyt sitten tämän pelin maailmanmestari
:5:yrittäkääpä rikkoa meikäläisen MUALIMAN ENNÄTYS +140 000:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:5:JUMALAUTA:D
mä oo nyt sitten tämän pelin maailmanmestari![]()
![]()
:5:
yrittäkääpä rikkoa meikäläisen MUALIMAN ENNÄTYS +140 000:D
Miten helvetis sä pääsit noin pitkälle?Parhaimmillani oon voittanut 21 vastustajaa ja jotain 5-6 kertaa päässyt siihen neljänteen pomoon asti, mutta siinä kuollut.

Ok, eka pomo vastassa ja agilityä vähintään se 6 pistettä... ...alkaa perkeleellinen taaksepäin hyppiminen aina sinne kuopan reunalle. Sitten vaan taunttia peliin, kunnes vastustaja on melkein iholla. Nyt seuraa sitten pelin kulkua huomattavasti helpottava muuvi, hyppää vastustajan yli. Painu kiinni iholle ja tönäise kaveri kuoppaan.
Tuloksena on pienen harjoittelun jälkeen helppo voitto ilman yhtään lyöntiä...
Tuloksena uskomaton vitutus kun yhtään vastustajaa et saa tönäistyä kuopan pohjalle, vaan kimpoavat pystyyn kuopan reunalle.
http://www.addictinggames.com/ngame.html

oli kiva pikkupeli, en enää ikinä pelaa..70 tappelua, ei jaks enempää... eikä se nii kauaa kestäny:D
E: raukkamaisesti huutamalla ja tönimällä
Heh, no meni siinä vähän aikaa, aamulla alotin ja jätin päälle kun kävin koulus. Sama päivällä kun kävin salilla ja tein ruokaa. Ei kyllä kannata päästää hippiäisiä lyömää, yksikin löi pelkällä nyrkillä 150 lopussa. Onneks oli tarpeeks hitpointseja.Lol. Ei varmaan kestäny, mulla meni yli tunti 27 vastukseen. Sitte tuli vastaan 133 lbs hippiäinen ja huitaisi kahdella iskulla hengiltä. Kele... No pääsee nukkumaan.
Kohtuulisen ärsyttävä joo, parhaalla vedolla 33 sekuntia rikki.http://www.zanorg.com/prodperso/jeuxchiants/doublejeu.htm
En taas tiedä yhtään onko tämä peli tullu esille, mut tämä on kyllä yllättävän ärsyttävä! Kokeilkaa
Kohtuulisen ärsyttävä joo, parhaalla vedolla 33 sekuntia rikki.