Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Tosi kova peli on "Ragdoll Masters", ei kylläkään mikään nettipeli mutmut..
Warettamista en voi kenellekkään suositella, mutta täysversio kannattaa hommata. Tota on koulussa pelattu enemmän ku paljon, vasta kerran päästy läpi kaksinpeli.

Sori jos on :wanha: , ei jaksanu lukee threadii läpi.

Miten helvetis sä pääsit noin pitkälle? :worship: Parhaimmillani oon voittanut 21 vastustajaa ja jotain 5-6 kertaa päässyt siihen neljänteen pomoon asti, mutta siinä kuollut.

Pistin vaan alussa pääosan pisteistä strenaan, pisteen/pari vitalityyn ja pisteen staminaan. Sitten parin seuraavan levelin pisteet käytännössä agilityyn, eli ekan pomon paikkeilla agility pitäisi olla semmonen 6-7. Tuon jälkeen kehitin ukkoa pääosin aika vapaasti, pääpaino oli voimassa ja vitalityssä. Agilityä kannattaa kasvattaa jonnekin ysin paikkeille, syy selviää myöhemmin. Samoin muutamasta lisäpisteestä staminassa riittää iloa.

Karismaa ei kannata kehittää, koska sen jälkeen tauntti alkaa viedä energiaa ja sitä ei voi enää niin helposti spammata loputtomiin.

Ok, eka pomo vastassa ja agilityä vähintään se 6 pistettä... ...alkaa perkeleellinen taaksepäin hyppiminen aina sinne kuopan reunalle. Sitten vaan taunttia peliin, kunnes vastustaja on melkein iholla. Nyt seuraa sitten pelin kulkua huomattavasti helpottava muuvi, hyppää vastustajan yli. Painu kiinni iholle ja tönäise kaveri kuoppaan.

Tuloksena on pienen harjoittelun jälkeen helppo voitto ilman yhtään lyöntiä...

Tolla tönimistaktiikalla pärkää varsin hyvin kaikkia muita kuin superketteriä vastustajia vastaan. Ne liukkaat perkeleet, kun hyppivät alta pois aina välillä. Niitä vastaan tuntui toimivan paremmin vanha kunnon selkäsauna..

Tuolla tasolla, missä kuolin, vastustaja löi paljaalla nyrkillä iloisesti sellaista lähes 100 pistettä damagee / isku, joten siellä pitää olla varsin tarkkana. Ainakin tarkempana kuin mä olin. :)

Itse saavutin juuri tuolla tönimistaktiikalla 46 voittoa ja 6 pomoa. Noin 15 str. jälkeen kannattaa panostaa myös defenceen sekä ainakin 1 lisää karismaan, koska silloin tienaa enemmän rahaa sekä panssarit ovat hiukan halvempia. Olisi varmaan mennyt paljonkin pidemmälle mutta lähin "lopettamaan" heiveröistä ja puolikuollutta vihollista joka sitten iski kahdella lyönnillä 150hp:sta pään irti...

Ok, eka pomo vastassa ja agilityä vähintään se 6 pistettä... ...alkaa perkeleellinen taaksepäin hyppiminen aina sinne kuopan reunalle. Sitten vaan taunttia peliin, kunnes vastustaja on melkein iholla. Nyt seuraa sitten pelin kulkua huomattavasti helpottava muuvi, hyppää vastustajan yli. Painu kiinni iholle ja tönäise kaveri kuoppaan.

Tuloksena on pienen harjoittelun jälkeen helppo voitto ilman yhtään lyöntiä...

Tuloksena uskomaton vitutus kun yhtään vastustajaa et saa tönäistyä kuopan pohjalle, vaan kimpoavat pystyyn kuopan reunalle.

En tiedä oliko jo threadissa, haulla en ainakaan löytänyt.

:hyper: http://www.addictinggames.com/ngame.html :hyper:

TÄMÄ peli on vienyt niin paljon aikaa viime aikoina että perkele.. Varmaankin vanha, mutta parhaimpia pelejä johon olen törmännyt, ehottomasti!

Tässä on selaimessa pelailua, kun googlettaa löytää myös ladattavan version jossa satoja ratoja. Toivottavasti kukaan muu ei jää yhtä koukkuun kuin minä.. :rolleyes:

Tosta Swords and sandalssista :) oli kiva pikkupeli, en enää ikinä pelaa..

experience lakkaa kasvamasta 170666 kun olis enää yks piste lvl 17:sta
ei tuu enää pahoja, rahat ja gladiator score kasvaa kyl.. mut ei ol mitää ostettavaa.

hullu saa olla jos kerää 4,2 miljardia gladiator pistettä, niinko parhaat on keränny
5,8 milj tuli ko voitti 70 tappelua, ei jaks enempää... eikä se nii kauaa kestäny:D

E: raukkamaisesti huutamalla ja tönimällä

Liitteet

• swordsandsandals.webp
    swordsandsandals.webp
    113,4 KB · Katsottu: 472
70 tappelua, ei jaks enempää... eikä se nii kauaa kestäny:D

E: raukkamaisesti huutamalla ja tönimällä

Lol. Ei varmaan kestäny, mulla meni yli tunti 27 vastukseen. Sitte tuli vastaan 133 lbs hippiäinen ja huitaisi kahdella iskulla hengiltä. Kele... No pääsee nukkumaan.

Lol. Ei varmaan kestäny, mulla meni yli tunti 27 vastukseen. Sitte tuli vastaan 133 lbs hippiäinen ja huitaisi kahdella iskulla hengiltä. Kele... No pääsee nukkumaan.
Heh, no meni siinä vähän aikaa, aamulla alotin ja jätin päälle kun kävin koulus. Sama päivällä kun kävin salilla ja tein ruokaa. Ei kyllä kannata päästää hippiäisiä lyömää, yksikin löi pelkällä nyrkillä 150 lopussa. Onneks oli tarpeeks hitpointseja.

Näytti olevan Swords and sandals 2beta tuolla, mut mun osalta miekka- ja sandaalikiintiö on täyn hyväks aikaa

64s neljännellä.. Tossa minuutin paikkeilla toi pikkupallo alkaa kiihdyttää aika helvetisti joten pikkasen tuli kiire.
Edit: oli viel pakko koittaa.. seuraavalla tuli 67s si ei enää kerkee.

http://www.nabiscoworld.com/Games/game_large.aspx?gameid=10028

Tämäntyyppisiä "verkko" pelejä nyt hakusessa piristämään konttoripäivää. Elikkä pelejä missä vois ottaa kaverin kanssa matsia omilta koneilta. (Urheilupelit plussaa) Tuota golffia on nyt hakattu vuoden päivät, skiniä ja 20 senttiä reikä..

Rekordi on 54 lyöntiä, 55 lyöntiä on tullu useempaan kertaa ja amatöörimoodilla kaikki.

Back
Ylös Bottom