Olympiajääkiekko 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossen
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Et vissiin oo ikinä pelannu lätkää tai edes mitään pallopeliä kilpatasolla? Ei sitä nyt parilla treenillä muuteta täysin päinvastaseen pelitapaan ja vielä pelata sitä menestyksekkäästi maailman kovimpia poppoita vastaan.

Edit. Vituiks meni lainaus. Tämä siis Groteskille.

:( Tanan jenkit. Mut kyllä pelas Sveitsi huikeen matsin Hillerin johdolla. Vähän rupes lopussa jo näkymään avainäijillä, et oli pelannu joka toista vaihtoo kolmannen erän ja ei enää luistin liikkunu siihen malliin ku ois pitäny.

Fak, onko mertsi ollut selostamassa? Mä olen kuunnellut jotain ranskalaista molotusta koko matsin :D

:lol2: oli joo.

olin odottanut että mertsi selostaa vaan nuo kanadan ja suomen matsit. Saa nähdä miten nämä selostuskuviot tänä yönä sitten menee.

EDIT: Onko kellään muuten linkkiä striimiin, jossa olisi selostus? Tuolla eurovisionissa ei ole minkäänlaista, ja kyllä näitä matseja olisi vielä mielenkiintoisempi seurata asiantuntevan selostuksen kera... enkku, suomi, ruotsi tai espanja kelpaisivat

No nyt on enää myöhäistä neuvoa tähän jenkkipeliin, mutta tulevaisuutta varten. eurovisionsportsista TV channels live ja siitä kohta channels 13-24. Ylen kanavat ovat paikoilla 20-23. Tai sitten kirjoittaa siihen video searchiin "yle".

Se oli siinä:( on sitten suurin vääryys ikinä jos Mertaranta ei oo venäjää-kanadaa selostamassa

Veikkaanpa, että säästävät Mertsin äänihuulia Tshekki-otteluun.

Kanada-Venäjä vajaan parin tunnin kuluttua. Kroppa vinkuu unta, vaan minkäs teet. Joskus on uhrauduttava korkeamman asian puolesta.

Saa nähdä, miltä Nupen pärstä näyttää, jos uskaltavat edes miestä kisastudioon päästää.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Aijai ei enää kauan ku jääkiekon mahtimaat kohtaavat. Nupe vois näyttää parit perhostyylit kisa studiossa. Suomi jellonat voisivat taistella itsensä jatkoon. Ei muutakun kahvi pörisemään nii jaksaa valvoskella.

Mä niin toivon, että nikkarit ja punaniskajenkit tipuetaan pois mitaleilta. Eurooppalainen kiekko kunniaan. Onhan sitä jo kerran käyty toteamassa, etteivät nuo Pohjois-Amerikan jengit vain osaa enää kiekkoa parhaiten pallolla kun jossain World geimeissä oli dream teamit eikä vain natsannut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom