Olympiajääkiekko 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossen
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
suomen peli pitää kyl herätä kattomaan, töihin seittemäksi. luulis että olis ainaki heränny kunnolla jo siihen mennessä. olis kyl kiva kattoo kanada - venäjä, mut perkele ku jää unet niin vähiksi..

Kertokaa mulle, että jos suurin osa jengistä on NHL-pelaajia (tai ainakin kaikki kovimmat pelaajat), mikä vitun järkin on pelata jollain pelityylillä, jota NHL-miesten on vaikea omaksua?

Kertokaa mulle, että jos suurin osa jengistä on NHL-pelaajia (tai ainakin kaikki kovimmat pelaajat), mikä vitun järkin on pelata jollain pelityylillä, jota NHL-miesten on vaikea omaksua?

Se johtuu siitä, että JJ:lla ei ole kokemusta Pohjois-Amerikan jääkiekkovalmennuksesta. Sen sijaan hän on valmentanut eurooppalaisia jääkiekkojoukkueita, jossa pelataan leveässä kaukalossa. Siksi hän luulee, että leveän kaukalon pelityylillä pärjää kapeassa kaukalossa. Tämän takia Suomi joutuu aina pyörimään kulmissa ja menettää aina kiekon sielä. Leveässä kaukalossa on enemmän tilaa, joten kulmissa pyöriminen onnistuu.

Järki jäteen Jalonen! Shedden takas, se sentää opetti jenkkilätkää!

Jalonen ei valmenna Pohjois-Amerikassa... HPK taustalla vähän eri juttu. :D Mutta pitäähän EHT-Jalonen eurohöntsäilyä NHL matsin veroisena kiekkona...

Jalonen ei valmenna Pohjois-Amerikassa... HPK taustalla vähän eri juttu. :D Mutta pitäähän EHT-Jalonen eurohöntsäilyä NHL matsin veroisena kiekkona...

Kyllä se on vaan niin että eht pelit ovat kovempitasoisia kuin änäripelit ja jalonen jos kuka tietää tämän!

Kyseessä ammattilaiskaverit, jotka hankkii miljoonia kaudessa tekemästään työstä - eivätkä osaa sopeutua muutoksiin? WTF?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hitto, että Seger heitti hienon persetaklauksen jenkkihyökkääjälle! :rock:

Kunpa Sveitsi sais maalin niin saatas huikea kolmas erä. :dance:

edit. Voi vittu jos toi maali hyväksytään

edit2. JESSS!!!!!!!!!!!

Sympatiat Sveitsille, hyvin on rimpuillu vastaan! Ihme tapahtuu, jos pitävät vielä kolmannen erän 0-0. Mutta toivotaan sitä! Sveitsin 3-1 hyökkäyksestä ois maali ollu hunajaa.

Ei vittu kyllä tota erän loppua. :D Tuota lähemmäks ei voi maalia päästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom