suomen peli pitää kyl herätä kattomaan, töihin seittemäksi. luulis että olis ainaki heränny kunnolla jo siihen mennessä. olis kyl kiva kattoo kanada - venäjä, mut perkele ku jää unet niin vähiksi..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kertokaa mulle, että jos suurin osa jengistä on NHL-pelaajia (tai ainakin kaikki kovimmat pelaajat), mikä vitun järkin on pelata jollain pelityylillä, jota NHL-miesten on vaikea omaksua?
Kertokaa mulle, että jos suurin osa jengistä on NHL-pelaajia (tai ainakin kaikki kovimmat pelaajat), mikä vitun järkin on pelata jollain pelityylillä, jota NHL-miesten on vaikea omaksua?
Jalonen ei valmenna Pohjois-Amerikassa... HPK taustalla vähän eri juttu. :D Mutta pitäähän EHT-Jalonen eurohöntsäilyä NHL matsin veroisena kiekkona...
Kyllä se on vaan niin että eht pelit ovat kovempitasoisia kuin änäripelit ja jalonen jos kuka tietää tämän!
Nyt Sveitsille peukut pystyyn!