Olli Leimuvirta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Toi on Myllypuron Forever missä kävin eilen vääntää yhen projektin :)..

Hahah joo Pekka se videon kondis oli ihan lättänä ku pannukakku ku oli niin tyhjä kroppa ku ihmisellä olla voi :D!

Saako kysellä minkälaiset voimatasot kaverilta löytyy, vaikka ne nyt ei pääasia kehonrakennuksessa olekaan? Penkki, kyykky, mave, pystäri yms...

Penkkiä tein 145kg x10 vielä tossa 1,5v sitten, mut rintalihas meni siinä pari kertaa paskaks ja suosiolla teen nyt maltillisemmilla painoilla. Kyykky nyt ei oo kovin kummonen, kaseja oon tehnyt 120kg syvältä. Mavea tykkäsin offilla tehdä selkätreenin loppuun muutaman sarjan, siinä kolmosen otin parhaimmillaan 220kg. Pystypunnerrusta käsipainoilla oon kaseja tehny muistaakseni offilla 48kg limpuilla parhaimmillaan :).. Siinä nyt jotain tuloksia, mut en mä niitä kirjaa mihinkään, aina vaan fiiliksen mukaan!

Kannattaa suosiolla jättää maksimiromut unholaan ja treenata ilman suurta loukkaantumisriskiä. Toki isohkot painot pitää olla, mut semmonen riuhtominen saattaa katkaista loukkaantumisen myötä hyvän treeniputken. Tsemppiä kisoihin!

Penkkiä tein 145kg x10 vielä tossa 1,5v sitten, mut rintalihas meni siinä pari kertaa paskaks ja suosiolla teen nyt maltillisemmilla painoilla. Kyykky nyt ei oo kovin kummonen, kaseja oon tehnyt 120kg syvältä. Mavea tykkäsin offilla tehdä selkätreenin loppuun muutaman sarjan, siinä kolmosen otin parhaimmillaan 220kg. Pystypunnerrusta käsipainoilla oon kaseja tehny muistaakseni offilla 48kg limpuilla parhaimmillaan :).. Siinä nyt jotain tuloksia, mut en mä niitä kirjaa mihinkään, aina vaan fiiliksen mukaan!

Okein. Ja varmasti ne sun tuntuman mukaan painotkin on iha miehekkäät :)

Finaalipaikka jäi saavuttamatta, mut oikein meni sijotukset :)! Kaikkeni tein ja paras mies voitti! Hyvällä fiiliksellä jatketaan maanantaina täyttä häkää eteenpäin!

Joo en tosiaan tiedä, kun vielä edellisenä iltana kondis näytti tältä:

tuplat.webp

Kuvissa ja lavan valoissa näytti paljon pahemmalta, kun mitä oikeasti oli. Bäkkärilläkään ei ollut IMO havaittavissa mitään radikaalia nesteen kertymistä, mutta mene ja tiedä :D.. Silmissä pari viikkoa olleet verenpurkaumat tosin varmasti turvotti kasvoja..

Jos jotain jälkeenpäin spekuloi, niin paljon tyhjemmäksi kondis jäi kun esim. vertaa Jyväskylän kuntoon. Nyt puntaripaino oli 77,5kg jonka jälkeen oli aika raju tankkaus edessä. SM-kisojen lopullinen sijoitus oli 7. joka oli ihan oikein.

Ei muutakuin uusia haasteita kohti, kyl niitä onnistumisia tulee ajan kanssa, kun kovaa tekee duunia asioiden eteen. Noi viimeistelyt on joskus kyllä arpapeliä, ei ne kokeneemmillakaan mene aina putkeen. Teki kyllä vähän pahaa kattoa, ku vettä oli kerännyt reippaasti. Jyväskylässä oli paljon parempi viimeistely, vaikka nyt olikin aavistuksen varmaan kireämpi.

Mittanauha tais näyttää muistaakseni jotain 81cm! Nyt sitte pari senttiä enemmän ku painoaki tullu kuukaudessa semmoset 25kg :D.. Offi rullaa mukavasti ja reenit kulkee, jalkojaki hakattu nyt kaks kertaa kierrossa. Eilen otettiin muutama kämänen räpsy offikunnosta:

1.webp

2.webp

3.webp

4.webp

5.webp

Nyt nokka kohti 2016!

Back
Ylös Bottom