Muuten hyvä mutta nuo arvet [emoji37]
Sä itket nyt jostain arvista. Eikö noita kasvuarpia nyt ole enemmän tai vähemmän jokaisella bodarilla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muuten hyvä mutta nuo arvet [emoji37]
.. Siinä nyt jotain tuloksia, mut en mä niitä kirjaa mihinkään, aina vaan fiiliksen mukaan!Penkkiä tein 145kg x10 vielä tossa 1,5v sitten, mut rintalihas meni siinä pari kertaa paskaks ja suosiolla teen nyt maltillisemmilla painoilla. Kyykky nyt ei oo kovin kummonen, kaseja oon tehnyt 120kg syvältä. Mavea tykkäsin offilla tehdä selkätreenin loppuun muutaman sarjan, siinä kolmosen otin parhaimmillaan 220kg. Pystypunnerrusta käsipainoilla oon kaseja tehny muistaakseni offilla 48kg limpuilla parhaimmillaan.. Siinä nyt jotain tuloksia, mut en mä niitä kirjaa mihinkään, aina vaan fiiliksen mukaan!

Jumankauta että oli muuten sitten melkoisen paha nestekertymä ukolla. Mikä meni pieleen?Finaalipaikka jäi saavuttamatta, mut oikein meni sijotukset! Kaikkeni tein ja paras mies voitti! Hyvällä fiiliksellä jatketaan maanantaina täyttä häkää eteenpäin!

Sä itket nyt jostain arvista. Eikö noita kasvuarpia nyt ole enemmän tai vähemmän jokaisella bodarilla?
Ei oo tullut mitattua, ens viikolla vois mittailla ku rupee olee kisakuosissa ;)
Tuttu sali;) ja on kyllä kova kunto PRKL!!Mittanauha tais näyttää muistaakseni jotain 81cm! Nyt sitte pari senttiä enemmän ku painoaki tullu kuukaudessa semmoset 25kg :D.. Offi rullaa mukavasti ja reenit kulkee, jalkojaki hakattu nyt kaks kertaa kierrossa. Eilen otettiin muutama kämänen räpsy offikunnosta:
katso liitettä 122407
katso liitettä 122408
katso liitettä 122409
katso liitettä 122410
katso liitettä 122411
Nyt nokka kohti 2016!