BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei tuo kehitys ollenkaan ihmetytä. Morelin metodeista en tiedä, mutta klassikkiaikoina ja kehonrakennukseen siirtymisen alussa keskityttiin perustekemiseen. Olkoon kuinka lahjakas CBB-junnu, niin ne perusmassat tehdään uuteen sarjaan ihan samalla tavalla. Onneksi Olli ei lähtenyt tähän typerään tuntumahomoiluun.

Pohkeet vielä kasvuun, niin hyvä tulee.
Joo, tosi kieltämättä tosi hölmöä tehdä liikkeet hyvällä tekniikalla kohdeliksella ja maksimaalisilla painoilla. :woot:

Täällä sitä vaan läskiksi haukutaan, on siinäki kavereita :D

Noei vaineskaa, kyllä oikeassa ootta että alkaa olla aika prepille näillä näppäimillä.

Kiitoksia taas kehuista kaikille!
Ei kandee vetää herneitä, kehutaan sit niitä tiukkoja lihoja kun sen aika tulee :D

^Nuo pohkeet rikkoo vaan muuten todella hurjan kokonaisuuden ikävästi. Onko todella niin,ettei sinne pihviä tahdo enempää saada vai onko tarkoituksella jätetty vähemmälle huomiolle?

^Nuo pohkeet rikkoo vaan muuten todella hurjan kokonaisuuden ikävästi. Onko todella niin,ettei sinne pihviä tahdo enempää saada vai onko tarkoituksella jätetty vähemmälle huomiolle?

Joku se tai sitten se on geeneistä kiinni. Toki huonommillakin geeneillä pystyy pohkeisiin kokoa saamaan, mutta ei niistä koskaan Matarazzon veroisia tule.
Ei se menestyminen silti tule pohkeista kiinni jäämään, etten olisi niistä niin kovasti huolissani.

jep, aivan varmasti ihan vittuillessaan vaan ei treenaa niitä. tietää itekki että kasvas 8cm puolessa vuodessa jos tekis yhden sarjan viikossa, mutta ei tee koska yolo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paino 95.

Kyllä mie niitä pohkeita yritän reenata, mulla on semmonen juttu että monesti kesken sarjan alkaa pohjeliikkeet tuntumaa jalkapohjassa en tiiä mistä vitusta se johtuu.

Paino 95.

Kyllä mie niitä pohkeita yritän reenata, mulla on semmonen juttu että monesti kesken sarjan alkaa pohjeliikkeet tuntumaa jalkapohjassa en tiiä mistä vitusta se johtuu.
Aika normaalia, mä muistan kun mulla kävi aina niin ja sitten kramppasi. Perkele kun en muista miten pääsin siitä eroon koska nykyään ei enää puudu jalkapohjat. Siellä se holvi aikaa kiristymään. Koita ilman kenkiä ja vaihtele helvetisti jalkaterän kulmaa.

Aika normaalia, mä muistan kun mulla kävi aina niin ja sitten kramppasi. Perkele kun en muista miten pääsin siitä eroon koska nykyään ei enää puudu jalkapohjat. Siellä se holvi aikaa kiristymään. Koita ilman kenkiä ja vaihtele helvetisti jalkaterän kulmaa.

Kokeilen huomenna sukkasillee!

Perkele kun en muista miten pääsin siitä eroon koska nykyään ei enää puudu jalkapohjat. Siellä se holvi aikaa kiristymään. Koita ilman kenkiä ja vaihtele helvetisti jalkaterän kulmaa.

Jos johtuu kireydestä, niin kantsii kokeilla, josko trigger point pallo jeesais.

jep, aivan varmasti ihan vittuillessaan vaan ei treenaa niitä. tietää itekki että kasvas 8cm puolessa vuodessa jos tekis yhden sarjan viikossa, mutta ei tee koska yolo.
No nyt vedit sitten ihan toiseen äärilaitaan. Sanomattakin selvää ettei varmaan täysin treenaamatta niitä jätä. Mutta jos vaikka suhteessa vähemmälle huomiolle. Pohkeet kun on lihasryhmä jolla vähiten merkitystä kisalavalla pärjäämiseen. Kyllä siellä lavalla seisoo semmoisiakin usko pois.

Paino 95.

Jalkapohjan jännekalvojen tulehdustila/venähdys. Jos tuo pääsee pahaksi niin saattaapi tulla luupiikki. Mulla oli tuo viime vuonna, 3 kk täyslevolla (pohkeiden osalta) meni ohi.

Pohkeiden hierontaa ja mahdollisimman kovalla pallolla lattiaa vasten rullailee jalkapohjaa. Näillä pääsin itse eroon aikoinaan samasta vaivasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom