BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
olli kyllä hurjassa kunnossa! Onko koko offi tullut vedettyä tasaista treeniä kaikille lihasryhmille vai kenties tullut tehtyä priorisaatio jaksoja joillekkin lihasryhmille? :puntti:

olli kyllä hurjassa kunnossa! Onko koko offi tullut vedettyä tasaista treeniä kaikille lihasryhmille vai kenties tullut tehtyä priorisaatio jaksoja joillekkin lihasryhmille? :puntti:

Thänks bruh, En kyllä oo priorisoinut mitään sen erityisemmin, yrittänyt saaha vaan tasasesti joka paikkaan piffiä. Nyt oon reilu pari viikkoa tehny koko kropan 2 x viikossa ja on tuntunu kyllä tosi hyvältä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon jo usean kerran todennut, että Olli on lupaavin bodyskenen ukko tällä hetkellä. Turpoaa kuin pullataikina oikeista paikoista ja rakenne on mahtava. Etureidet ehkä vähän jäljessä, mutta takareidet Ollilla ovat roikkuneet aina todella mallikkaasti.

Ollilla on ihan jäätävä toi rintarangan ja hartioiden luusto ja siihen ku päälle viel pakattu lihaa ni yläkerta näyttää todella massiiviselta ja sen takia saattaa jalat ja kädetkin näyttää pienemmilta ku onkaan.
Totta. Ollin rinta sivulta on aina ollut näyttävä. Tulee mieleen Arskan poset aikoinaan.

Oon jo usean kerran todennut, että Olli on lupaavin bodyskenen ukko tällä hetkellä. Turpoaa kuin pullataikina oikeista paikoista ja rakenne on mahtava. Etureidet ehkä vähän jäljessä, mutta takareidet Ollilla ovat roikkuneet aina todella mallikkaasti.

Totta. Ollin rinta sivulta on aina ollut näyttävä. Tulee mieleen Arskan poset aikoinaan.

Elähän nyt mahottomia :D

Sherlocki :D Juanin kans ollaa nyt kolmisen viikkoa tehty yhteistyötä.

No perhana vieköön, tämä oli kyllä melkoisen yllättävä uutinen. Kuinkas kummassa päädyit juuri Diisselin valmennukseen ja mitä oot tykännyt tähän mennessä?
ps. #NOWITSAPARTY :D

No perhana vieköön, tämä oli kyllä melkoisen yllättävä uutinen. Kuinkas kummassa päädyit juuri Diisselin valmennukseen ja mitä oot tykännyt tähän mennessä?
ps. #NOWITSAPARTY :D

Oon seurannu pitkään juania ja sillä oli instassa maininta että jos haluaa valmennusta lähetä sähköpostia ja sit kyselin siltä reeneistä ym ja vaikutti tosi fiksulta ja tykkää tehä isoja perusliikkeitä niinku mieki, penkkiä, vinopenkkiä, kyykyjä yms. Ja isona plussana oli se että vastas sähköposteihin tosi nopeaa.

Oon tykännu tosi paljon, lähetän joka viikko kuvat sähköpostiin ja whatsapilla jutellaan, ruoka määriä ollaa nostettu reippaasti siitä millä alotettii.

Suositut

Back
Ylös Bottom