BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
B9AAE3BE-06E5-49A5-B28C-F1251A7DEAE8.jpeg

View: https://www.instagram.com/p/B4XmMo6FC2p/?igshid=1t4c32dpt4oh8

Miten mä olin kommentissani jotenkin sitä mieltä että mitä käy.. Onko noilla tuomareilla oikeesti aika käydä v*ttu specsaversillä kun ovat noin sokeita.. Vai ketä siellä edes tuomaroi.. Järkyttävä tunarointia.. Kusemista silmään ja kovaa.. En toisaalta ihmettelis yhtään jos olli pettyy eikä halua karkeloihin mennä.. Ja voittaja oli minusta huonomas kondiksessa.. kyllä olli v*tuttaa sun puolesta..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näin se vaan ikävä kyllä näissä arvostelu lajeissa joskus menee. Mutta nyt pitää katsoa isoa kuvaa, ja varmaan Olli itsekin näkee oman potentiaalin kehonrakentajana. Nyt vaan lihaa oikeisiin paikkoihin kun viimeistelyihin alkaa löytyä oikea suunta. Tsemppiä Ollille!

Näin se vaan ikävä kyllä näissä arvostelu lajeissa joskus menee. Mutta nyt pitää katsoa isoa kuvaa, ja varmaan Olli itsekin näkee oman potentiaalin kehonrakentajana. Nyt vaan lihaa oikeisiin paikkoihin kun viimeistelyihin alkaa löytyä oikea suunta. Tsemppiä Ollille!

Niinhäm se on juu mut silti harmittaa ja kokee ton tyhmäksi. Oli kunto silti kova ja huikea harppaus!

Eihän tuo 4. sija voi johtua mistään muusta kuin siitä, että tuomarit sakotti Ollia ylä- ja alakropan epätasapainosta. Tuo on kuitenkin korjattavissa ja kunhan balanssi on kohdallaan, niin voittajasta ei ole epäilystä :puntti:

Aivan pimeää touhua. Voi voi, juuri nyt tällä hetkellä kehonrakennus arvostelulajina vituttaa. 17-vuotiaasta ja 33-vuotiaaksi olen lajia melko lailla paljon tai todella paljon seurannut ja yleensä line-upin osaa aika hyvällä prosentilla laittaa oikeaan järjestykseen. Tätä en nyt taas ymmärrä lainkaan. Kai kyse oli 'Myslisoturin' veikkaamasta epäbalanssista ylä -ja alakerran suhteen, mutta omaan silmään fysiikka oli niin selkeästi paras, ettei tuollainen epäkohta (joka ei ole omaan silmään kovinkaan häiritsevä) saisi tiputtaa sijoitusta tuolla tavalla. Noh, kaipa tuomarit tietävät mitä tekevät, kun livenä näkevät. Kuvien ja streamin perusteella sijoitus oli väärä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom