BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
anatomisessa takaa selkä näyttää järkky paksulta mutta massa katoaa johonkin tuplat takaa posessa. lieneeköhän poseeraustekninen homma? olli ehdottomasti oma suosikki kisoista (y)
Mitä mä just luin. :woot:
Siis tuplat takaa oikein korostaa tota massaa ja ukko näyttää siinä entistäkin paksummalta. Todella paksua murkulamaista lihaa.

mike tai joku muu jonkunlaisen auktoriteetin lajin parista omaava voisi antaa mielipiteensä asiasta

Nimenomaan mielipiteensä, oli se auktoriteetin tai nimimerkin nii se on mielipide.

Tuo on kyllä hauska ilimiö nykymaailmassa miten jollekkin "auktoriteetille" annetaan niin suuri voima että hän saa tehdä ajatuksen puolestani. Miksi niitä omia mielipiteitä on nii hankala muodostaa? Tai paremminki seistä sen takana omalla kahdella jalallaan ja kymmenellä varpaalla? (Jos jostain syystä olet menettänyt jalkasi tai varpaitasi niin tämä koskee myös sinua eikä missään nimessä ole vittuilua sotureita kohtaan jotka ovat osan itestäåän menettäny)

Siis jos selkä ei ole massiivinen, niin jokaisella käy tuo sama selän massan katoaminen tuplissa versus leveä selkä takaa / anatominen takaa.

Kun niitä käsiä nostetaan, venyy latsi sen verran, että se vaikuttaa heti selän malliin. Paksuutta Ollille näyttäis tulleen pitkiin selkälihaksiin, mutta edelleen kauttaaltaan selkä on sillai kokonaismassaltaan ohut. Ollin kova hartialeveys tekee vielä oman efektinsä ja kapeaharteinen saa paksumman lookin helpommin.

Joka tapauksessa oikea suunta Ollilla.

Kyllä tuolla selällä Suomessa pärjätään mainiosti muita kuin paria poikkeusta vastaan. Tuplissa takaa kädet ei vaan näytä oikein miltään johtuen noista dominoivista olkapäistä. Massaa on kyllä jo nyt aika hyvin ja Suomessa voipi olla haastajaa vaikee löytää. Maailmalla sitten on usein niitä vielä mallikkaampia kavereita joilta myös sitä massaa löytyy. Mielenkiintoista kyllä nähdä miltä Olli näyttää kisakunnossa tällä kertaa. Tsempit vaan loppurutistukseen.

Itse ainakin haluaisin jonkun asiantuntijan mielipiteen, koska tiedostan, etten ole itse kovin hyvä arvostelemaan kehonrakennusta.

Kehonrakennus on ulkonäön arvostelua, et osaa arvostella, miksi seuraat ko. lajia? Haluat nähdä lihaksikkaita miehiä vähissä vaatteissa? :LOL:

Lähinnä, nyt kysytään jonkun ”auktoriteetin” mielipide ja tämän jälkeen esitetään sitä omanaan. (y) Kukin tyylillään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse ainakin haluaisin jonkun asiantuntijan mielipiteen, koska tiedostan, etten ole itse kovin hyvä arvostelemaan kehonrakennusta.

Toki asiantuntijan näkemys on tärkeä, mutta jos kyseessä on että henkilön silmään joku näyttää paksulta ja toisen taas ei niin hassu että siihen repästään se asiantuntija joka sitten määrittää mitä ite näät. Eri asia sitten taas vaikka että mitä tossa ois parannettavaa tai mikä tosta tekee hurjan. Ku se että miltä se kenenki silmään näyttää.

Toki asiantuntijan näkemys on tärkeä, mutta jos kyseessä on että henkilön silmään joku näyttää paksulta ja toisen taas ei niin hassu että siihen repästään se asiantuntija joka sitten määrittää mitä ite näät. Eri asia sitten taas vaikka että mitä tossa ois parannettavaa tai mikä tosta tekee hurjan. Ku se että miltä se kenenki silmään näyttää.

hassuja päätelmiä jengi taas tekemässä, kolmannen osapuolen mielipidettä kysyttiin asiantuntijalta, niin yht äkkiä hän määrittää mitä itse nään

hassuja päätelmiä jengi taas tekemässä, kolmannen osapuolen mielipidettä kysyttiin asiantuntijalta, niin yht äkkiä hän määrittää mitä itse nään

No juu. Vähä vedin noista viesteistä sellasta vibaa, mielellään kyllä väärässä olen :) Mutta silti tuo mitä sanoin pätee aika hyvin nykymaailmassa, ainakin olen tälläistä huomannut.

Kehonrakennus on ulkonäön arvostelua, et osaa arvostella, miksi seuraat ko. lajia? Haluat nähdä lihaksikkaita miehiä vähissä vaatteissa? :LOL:

Lähinnä, nyt kysytään jonkun ”auktoriteetin” mielipide ja tämän jälkeen esitetään sitä omanaan. (y) Kukin tyylillään.

Mites. Jos sut lyötäis tuomaroimaan vaikka Skl syksyn -90 sarjan lineup niin mitä luulet poikkeaisko pisteet paljon muiden tuomareiden pisteistä? Sitä kai tässä nyt haetaan sillä arvostelun osaamisella. Itse olen käynyt lavalla ja sinne monen monta ukkoa taputellut mutta en todellakaan osaisi tuomaroida.

Mites. Jos sut lyötäis tuomaroimaan vaikka Skl syksyn -90 sarjan lineup niin mitä luulet poikkeaisko pisteet paljon muiden tuomareiden pisteistä? Sitä kai tässä nyt haetaan sillä arvostelun osaamisella. Itse olen käynyt lavalla ja sinne monen monta ukkoa taputellut mutta en todellakaan osaisi tuomaroida.

Mites. Kun ei mulla ole mitään tarvetta mennä tuomaroimaan, mutta kyllä sen aika helposti näkee, kuka voittaa ja kuka todellakaan ei. Kuvat on kuvia, paikalla sen näkee sitten. Ei mun mielestä se aina niin vaikeeta oo arvioida, kuka on suhteessa isoin, kirein, symmetrisin, erottuvin ja esteettisin, eikä omaa näkyviä (=osaa piilottaa) heikkouksia, yleensä voittaa. Jostain yksittäisestä kuvasta ei voi todellakaan mitaleita jakaa, mutta jos vertauskuvainnollisesti toinen ajaa ferrarilla ja toinen ladalla, niin se että onko fefessä parkki palanut tai linnun paskaa katolla, niin on se silti parempi kuin lada. Sellasta noista kuvista voi kyllä kattoa ja vertailla.

Varmaan ne 1. ja 30. sijoittuneet erottaa helpostikin toisistaan, mutta kun sen tuomarin pitäisi saada myös 13. ja 14. oikeaan järjestykseen, mikä voi olla vähän haastavampaa.

Lisäksi yleensä on helpompaa vertailla kahta kehonrakentajaa vierekkäin kuin sanoa yksin nähdystä kehonrakentajasta, että tuleeko joku asia - esimerkiksi selän paksuus - tuottamaan ongelmia tulevassa kisassa vai ei. Siksi kai niitä kilpailijoita vertaillaankin vierekkäin.

Mites. Kun ei mulla ole mitään tarvetta mennä tuomaroimaan, mutta kyllä sen aika helposti näkee, kuka voittaa ja kuka todellakaan ei. Kuvat on kuvia, paikalla sen näkee sitten. Ei mun mielestä se aina niin vaikeeta oo arvioida, kuka on suhteessa isoin, kirein, symmetrisin, erottuvin ja esteettisin, eikä omaa näkyviä (=osaa piilottaa) heikkouksia, yleensä voittaa. Jostain yksittäisestä kuvasta ei voi todellakaan mitaleita jakaa, mutta jos vertauskuvainnollisesti toinen ajaa ferrarilla ja toinen ladalla, niin se että onko fefessä parkki palanut tai linnun paskaa katolla, niin on se silti parempi kuin lada. Sellasta noista kuvista voi kyllä kattoa ja vertailla.
Mut kun siellä livenä se aika vertailla niitä kisaajia rivissä on loppupeleissä aika lyhyt. Eri asia jälkikäteen Miken ottamista kuvista analysoida rauhassa

Vaikka ei kuulu Ollin ketjuun niin veikkaan että suurin yllättäjä kisoissa saattaa olla Pommi-Juuso, mennyt aika hyvin tutkan alta, hienolta näyttää kondis kun katsoo viimeisiä snäppejä.(y)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom