BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tämähän on täysin väärin. 5 vuotta riittää siihen kun aloittelija hankkii pro massat itsellee. sitten 5 vuotta kisailua, niin että fysiikkaa hienosäädetään / yritetään saada kivisemmäksi. Sitten kun ollaan tasoa Phill Heath voidaan vetää kunnon offit jolloin paino ja lihat sulaa pois, mutta tmä on terveyden kannalta oleellista. Dietillä kiristytään ja paino nousee takasi ja piikataan kroppa iskuun.

En mäkään nää syytä venyttää kolmevitoseks jotai prokortti juttuja jos sinne tavotteet yleensä on ja mahis ois hommata massat paljon aikasemmin.

En mäkään nää syytä venyttää kolmevitoseks jotai prokortti juttuja jos sinne tavotteet yleensä on ja mahis ois hommata massat paljon aikasemmin.

No sä aloit nyt taas liioitteleen vähän isommalla kädellä. En mäkään nyt meinannut mitään 10 vuoden road to pro card proggista.

Viimeksi muokattu:
Eiköhän tässä nyt puhuttu keskivartalon leviämisestä. Kunhan se vain pysyy kapeana (mitä se Ollilla on), niin hyvä tulee.

En mä pelkästään sitä meinannut, mutta antaa olla.
Ollille sellainen kyssäri, että nyt kun sulla on Fast taustajoukoissa, niin eikö olisi huomattavasti käytännöllisempää ja taloudellisempaa korvata nuo valkuaiset jollain heidän tuotteista?

Edit. Makrot ei tietenkään täysin vastaa toisiaan, jos vaikka nyt puddingiin vertaa, mutta oishan tuo huomattavasti helpompaa ja nopsempaa valmistuksen kannalta kuin valkuaisten kanssa räplääminen. Varsinkin kun sulla taitaa noita mennä melko miehekkäitä määriä.

Viimeksi muokattu:
Mikä vika valkuaisissa on? Eipä tota valkuaisen hintalaatu suhdetta oikeastaan mikään voita, vaikka olis millaiset sponssit niin miksi vaihtaa hyvää toimivaa juttua. Vielä yksinkertasta touhua tekeminen kun tulee rutiiniksi. Ollille Tsemiä jatkoon, pirun siistiä kehitystä.

Mikä vika valkuaisissa on? Eipä tota valkuaisen hintalaatu suhdetta oikeastaan mikään voita, vaikka olis millaiset sponssit niin miksi vaihtaa hyvää toimivaa juttua. Vielä yksinkertasta touhua tekeminen kun tulee rutiiniksi. Ollille Tsemiä jatkoon, pirun siistiä kehitystä.

Herasta saa noin puoleen hintaan.

Ajatuksena hieman hauska heittää se ravintorikkaampi osa menemään, mutta ne ketkä tykkää sen tehdä niin eipä siinä :rock:

Sinäällään joo, mutta se taas riippuu myös siitä, että mikä se ravinnon muu kokonaisuus on. Joskus jostain on tingittävä, että jotain saa mukaan. Keltuainen sisältää paljon rasvaa, joten voi hyvinkin olla, että siitä on pakko hieman nipistää.

Jos asuisin Ollin naapurissa, uskaltaisin kysyä saisinko välillä edes osan keltuaisista :LOL: Hyvin mahtuis 1g/ painokilo makroihin ja vaikka muun perheen leipomiseen niin ei hukkaan menis!

Viimeksi muokattu:
En mä pelkästään sitä meinannut, mutta antaa olla.
Ollille sellainen kyssäri, että nyt kun sulla on Fast taustajoukoissa, niin eikö olisi huomattavasti käytännöllisempää ja taloudellisempaa korvata nuo valkuaiset jollain heidän tuotteista?

Edit. Makrot ei tietenkään täysin vastaa toisiaan, jos vaikka nyt puddingiin vertaa, mutta oishan tuo huomattavasti helpompaa ja nopsempaa valmistuksen kannalta kuin valkuaisten kanssa räplääminen. Varsinkin kun sulla taitaa noita mennä melko miehekkäitä määriä.
Itse söisin ensin kaiken oikeasta safkasta mitä vaan jaksaa syödä ja sitte alkais korvaamaa sitä ruokaa noil kaikil litkuilla. Kananmunat aamupalalla olis kyllä viimonen mitä lähtisin muuttamaan, siinä on todella hyvä rasvan lähde että en helpolla luopuisi :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse söisin ensin kaiken oikeasta safkasta mitä vaan jaksaa syödä ja sitte alkais korvaamaa sitä ruokaa noil kaikil litkuilla. Kananmunat aamupalalla olis kyllä viimonen mitä lähtisin muuttamaan, siinä on todella hyvä rasvan lähde että en helpolla luopuisi :)

Joskus myös esim. käytännöllisistä syistä voisi vaihtaa. En yhtäkkiä tiedä millä aterioilla esim. Olli niitä kananmunia syö, mutta omalla kohdalla en lähtisi valkuaisia roudaan mukaan vaikka töihin, kouluun yms.. Aamulla toki syön itse myös kananmunia, mutta sit taas vaikka välipalalla toimii hera80 tai isolaatti whey+ tosi kivasti, helppouden ja käytännöllisyyden puolesta, toki myös laadun ja taloudellisista syistä.

Nyt oli kyse kananmunan valkuaisista.
Olli kun tuli videollaan maininneeksi noiden munien hinnasta, niin senpä takia nostin tämän lisäravinnepuolen esille, koska ne ymmärtääkseni ovat tätä nykyä hänelle ilmaisia.

Edit. Olli saa mun puolesta tehdä asiat ihan sillä tavalla kuin itse parhaaksi näkee. Tämä nyt oli vain tämmöinen yhdentekevä ajatus/kysymys, joka päähän putkahti videon myötä

Minusta on positiivinen systeemi hankkia noi kananmunat suoraan tuottajalta. Yrittäjälle varmaan oma pieni plussa ja Olli mainitsikin videolla hänen kannaltaan positiivisen puolen. Hyvää tiimityötä. :)

Kyllä, on hienoa että tuottaja saa paremman kompensaation. Keskusliikkeet ja suuret marketit tuskin menevät koskaan konkkaan mutta maatilat tekevät niin tärkeää työtä jotta saamme elintarvikkeemme. Heidän tulevaisuutensa ja työn jatkuvuus on kaikki kaikessa. Varmasti tietyt tahot tekevät kaikkensa kampittaakseen ja estääkseen suoraan tiloilta elintarvikkeiden ostamisen.

Kyllä, on hienoa että tuottaja saa paremman kompensaation. Keskusliikkeet ja suuret marketit tuskin menevät koskaan konkkaan mutta maatilat tekevät niin tärkeää työtä jotta saamme elintarvikkeemme. Heidän tulevaisuutensa ja työn jatkuvuus on kaikki kaikessa. Varmasti tietyt tahot tekevät kaikkensa kampittaakseen ja estääkseen suoraan tiloilta elintarvikkeiden ostamisen.
Kyllä ne maajussit vaan saa niin paljon vaikka minkälaista tukea että ihan turhaa valitusta.

Suositut

Back
Ylös Bottom