Pitkään olen odotellut Suomen bodyskeneen Ollin kaltaista äärettömän potentiaalista 'junnua', jolla voisi olla oikeita mahkuja kv-kisoissa ja tulevaisuudessa jopa pro-karkeloissa. Kotipohja ei ole säväyttänyt oikein koskaan. Cbb junnuna fysiikka oli sarjaansa hyvä, mutta nyt kehonrakentajana on toistaiseksi jäänyt omaan silmääni pliisuksi. Toisaalta olen siinä ymmärryksessä, että Pekan fysiikkaa tehdään ajan kanssa ja terveyden ehdoilla, harmi että kapealle hartialinjalle ei voi mitään. Jaukkurilla on vaan omaan silmään epäesteettinen fysiikka, paremmalla Nyyssiksellä taitaa olla hankaluuksia saada lisää massaa, nuorempi Nyyssölä on tainnut vaihtaa bodauksen pelaamiseen, Kalliolla vaikuttaisi olevan todella haastavaa päästä kireäksi, Wileniuksella jäätyy olkapää ja kisaviimeistelyt ei tunnu onnistuvan eikä ilmeisesti ole intressiä kv-kisoja pidemmälle (ikäkin alkaa tuleen vastaan), Halmo on hyvä sm-tasolla ja jonkinlaisia mahkuja on em-tasollakin ja sitten Sihvonen. Sihvonen on helvetin kova, mutta.. Miten käy Sihvosen todella esteettiselle fysiikalle, kun aletaan priorisoimaan ohutta yläkertaa? Itse näkisin suurena riskinä pökkelöitymisen (riippuen toki millä keinoin tätä 'priorisointia' lähdetään hakemaan). Toivon tietenkin, että näin ei tule tapahtumaan ja kaikkea hyvää hänelle. Ollilla taas yläkerta on aivan jäätävä jo nyt ja vaste treeniin ja muuhun bodibildingiin on ilmeisen hyvä. On leveyttä, paksuutta ja yksityiskohtaa. Jalat on muuta fysiikkaa perässä, mutta väitän, että fysiikka pysyy helpommin esteettisenä, kun lähdetään näin päin priorisoimaan. Esimerkkinä vaikkapa senior Nyyssölä. Aika näyttää miten reidet lähtevät turpoamaan ja saavatko koskaan yläkertaa kiinni, mutta usko on kova ainakin täällä. Helvetisti tsemppiä ja kaikkea hyvää Ollille!