Olli Hokkanen - Colan juonti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
Aluksi nauratta jumalattomasti, viikon päästä ei naurattanut YHTÄÄN. Lähinnä vitutti ku joku heitti vaikka jollain palstalla vastauksen "ei pysty, liian hapokasta" sit kaikki vastaa "=DDDDDDdddd"

Kova imu ja nielemättä alas. Oon monesti yrittänyt harjotella juoman kaatamista suoraan mahaan, mutta ei oo vielä onnistunu. Siinä olis taas yksi hyödyllinen taito.

Toi on aika raaka veto juoda muovipullosta alle 5sec.. Lasista/tuopista mennee kaikista nopeiten(luonnollisesti).
Itelläni joku 3-5sec iso tuoppi(riippuen olosta). Ja se on se 1 kulaus.
en tiiä miksi mut mua aina ärsyttää nää 1huikalla tai "ykkösellä" juomat naamaan tyypit.
Jotka kumminkin juodessaan nieleskelee kokoajan.
Mä olen sitä mieltä et 1 huikka on kans 1 nielasu ja thäts it.
ehkä mä vaan olen :david:

en tiiä miksi mut mua aina ärsyttää nää 1huikalla tai "ykkösellä" juomat naamaan tyypit.
Jotka kumminkin juodessaan nieleskelee kokoajan.
Mä olen sitä mieltä et 1 huikka on kans 1 nielasu ja thäts it.
Se kato johtuu siitä, että kaikki ei vaan osaa. Itse esimerkiksi kaadan todennäköisesti koko tuopin keuhkoon jos yritän. Olis kyllä kiva taito jos osais.

Aika tiukka setti toi 6 olusta naamariin. Kaveri joi niinkuin pitikin. Ittelleni ei menis 6 10sec mitenkään. Varmana kun koittais salakavalasti ottaa happea niin olis kaljat sen jälkeen pitkin pöytiä ja paitaa. Valuis kirjaimellisesti nenästä.

pedobear.png

Joku etevä voisi muokata on Ollin pään kohdalle pedo bear:n.

En tiedä kuinka paljon piti paikkaansa ja kuinka paljon oli läppää, mutta aamun Korporaatiossa sanoivat (tai ainakin annettiin ymmärtää), että BB-Perttu lopetti yhteiskeikat yms. Ollin kanssa kolamiehen tempausten/taipumusten takia. Ei näin, ei todellakaan näin :down::david:

Olen kanssa ymmärtänyt että Olli on tehnyt kunnon syrjähypyn. Kaverin pikkusiskolle oli koulussa kuulutettu että Olli on paha setä eläkää lähtekö Ollin mukaan. Tuosta tanssijutusta on video youtubessa.

Back
Ylös Bottom