Olli Hokkanen - Colan juonti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
Kola-Olli vaihtoi merkkiä!
22.10.2007 06:42

Nyt on maailmankirjat sekaisin. Kolaa juomalla julkkikseksi noussut mikkeliläinen Olli Hokkanen lipsautti viikonloppuna Länsi-Savo -lehden haastattelussa vaihtaneensa merkkiä Coca-Colasta Pepsiin.

- Pitäähän se paikkansa, mutta ei sitä koko kansan olisi tarvinnut tietää, Kola-Olli tuumi hämillään IS:lle puhelimitse.

- Tällä hetkellä en juo kumpaakaan, vaan glögiä, mies kierteli ensi alkuun. Hetken miettimisen jälkeen hän suostui paljastamaan perustelut kolamerkin vaihdokselle.

- Pepsissä maistuu enemmän sokeri. Siinä ei ole niin paljon kofeiinia, ja se on hapokkuudeltaan miedompaa. Hartwall ei oikein osaa vielä tuota hiilidioksidin käyttöä, Hokkanen suomii.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1447144

voi moro. hirttääköhän ne sen nyt munistaan, petti kuitenkin koko suomen kansan.
aika kovaa kritiikkiä lähtee myös hartwallia kohti :D

Tuo glögi tuli puun takaa :D

Vittu on suomessakin uutisaiheet. Osoittaa ainakin miten vitun tyhmää porukkaa täällä on ja media. Tuskin missään muussa maassa tollasesta pellestä kuten Cola-Olli, olisi tullut mitään julkkista, suomessahan tosin näitä turhia julkimoita on pilvin pimein.

Vittu on suomessakin uutisaiheet. Osoittaa ainakin miten vitun tyhmää porukkaa täällä on ja media. Tuskin missään muussa maassa tollasesta pellestä kuten Cola-Olli, olisi tullut mitään julkkista, suomessahan tosin näitä turhia julkimoita on pilvin pimein.
Iltasanomissa luki että Olli Hokkanen on noussut sellaisten tähtien joukkoon kuten David Beckham tuon Pepsi-vaihdoksen takia:dance:

Antibodari, ootko sä oikeasti noin pihalla maailman menosta? Suomessa tuommoisten turhien "henkilökulttien" muodostuminen on verrattain vähäistä. Samoin turhia julkimoita löytyy melko pieni määrä verrattuna vaikkapa Saksaan, Pohjois-Amerikkaan, Britanniaan tai Japaniin.

Antibodari, ootko sä oikeasti noin pihalla maailman menosta? Suomessa tuommoisten turhien "henkilökulttien" muodostuminen on verrattain vähäistä. Samoin turhia julkimoita löytyy melko pieni määrä verrattuna vaikkapa Saksaan, Pohjois-Amerikkaan, Britanniaan tai Japaniin.
Totta. Ei tarvitse kuin kääntää Subtv:lle, niin johan tulee kaiken maailman ohjelmia B-luokan julkkiksista. J-Lo:n exät sun muut kitisee jossain realitypaskassa.

Suoraan sanottuna mua ei voisi vittuakaan vähempää kiinnostaa jotkut julkkikset! Siinä sulle näkökantaa.

En ollut edes minä joka tuon keksi, "Vain suomessa Olli Hokkasen kaltainen julkisuus on mahdollista" oli jossakin julkaisussa, en muista miten oli eritelty siinä tarkemmin.

Ei järkeä Antibodarin kommentissa, ensiksi kommentoit miten Suomessa ollaan tyhmiä, koska palvotaan tyhmiä julkkiksia. Sitten joku kertoo että näin ei olisi. Sitten disautat yleensäkin asiasta puhumisen vaikka ensiksi otit asian esille?

off topiccia lisää: Mun mielestä vaikka ei olisi kiinnostunut julkkiksista taikka facebookista taikka world of war craftista, alkavat ne kuitenkin olemaan yhteiskunnassa isoja ilmiöitä joita ei voi sivuuttaa, jos puhutaan yleissivistyksestä.

Ei järkeä Antibodarin kommentissa, ensiksi kommentoit miten Suomessa ollaan tyhmiä, koska palvotaan tyhmiä julkkiksia. Sitten joku kertoo että näin ei olisi. Sitten disautat yleensäkin asiasta puhumisen vaikka ensiksi otit asian esille?

off topiccia lisää: Mun mielestä vaikka ei olisi kiinnostunut julkkiksista taikka facebookista taikka world of war craftista, alkavat ne kuitenkin olemaan yhteiskunnassa isoja ilmiöitä joita ei voi sivuuttaa, jos puhutaan yleissivistyksestä.

Ahaa, ilmeisesti minulla paha aukko yleissivistyksessä:( Täytyykin heti ottaa selvää kaikista suomen julkkiksista, BB- sätkynukeista juontajiin. Mikä velvollisuus mulla on tuntea joidenkin lehdissä esiintyvien salonki nukkejen elämänmenosta?

Njoo, tätä paskanjauhantaa mun ei ole tarkoitus jatkaa, pohtikaa te julkkisten elämiä vaikka keskenänne, mulla on omani:thumbs:

Ahaa, ilmeisesti minulla paha aukko yleissivistyksessä:( Täytyykin heti ottaa selvää kaikista suomen julkkiksista, BB- sätkynukeista juontajiin. Mikä velvollisuus mulla on tuntea joidenkin lehdissä esiintyvien salonki nukkejen elämänmenosta?

Njoo, tätä paskanjauhantaa mun ei ole tarkoitus jatkaa, pohtikaa te julkkisten elämiä vaikka keskenänne, mulla on omani:thumbs:

Aika urpoa:down::offtopic:

Aika urpoa yleensä jauhaa jostain vtn Hokkasesta:down::offtopic:
Mikäs kumma se on jos ei Antibodaria Cola-Olli kiinosta, ihme kun ylipäätään ketään kiinostaa. Turha jätkä IMO.

Lightweightille viel et kuuluuko yleissivistykseen Wowit ja facebookit?
Koulussa opetettiin ainakin ainakin, et siihen kuuluis vähän Tärkeämpiä juttuja ku jotku tietokonepelit :david:

Aika urpoa yleensä jauhaa jostain vtn Hokkasesta:down::offtopic:
Mikäs kumma se on jos ei Antibodaria Cola-Olli kiinosta, ihme kun ylipäätään ketään kiinostaa. Turha jätkä IMO.

Ei siinä muuta kuin tuollainen asenne, että "mä lähden naimaan, jatkakaa te runkkaamista":D.

Kola-Olli on nyt pientä verrattuna johonkin Star Wars Kidiin tai Numa Numa-jätkään. Kyllä niitä turhia julkkiksia on kaikkialla siellä, missä nettikin on.

Kola-Olli on nyt pientä verrattuna johonkin Star Wars Kidiin tai Numa Numa-jätkään. Kyllä niitä turhia julkkiksia on kaikkialla siellä, missä nettikin on.
Sillä erolla, että Kola-Ollin tapaus on jo vedetty yli ja huolella. Alunperin hauska epäonnistuminen tv:ssä leviää joksikin vitun ilmiöksi, on jo aika naurettavaa. Ei iltapäivälehdet kirjoita jostain Star WarsKidistä tai ajankohtaisohjelmat mistälie NumaNumasta..
Edit: Puhumattakaan "liian hapokasta"-sloganista:curs:

Sillä erolla, että Kola-Ollin tapaus on jo vedetty yli ja huolella. Alunperin hauska epäonnistuminen tv:ssä leviää joksikin vitun ilmiöksi, on jo aika naurettavaa. Ei iltapäivälehdet kirjoita jostain Star WarsKidistä tai ajankohtaisohjelmat mistälie NumaNumasta..
Edit: Puhumattakaan "liian hapokasta"-sloganista:curs:
Olihan hokkasilmiö jo alunperin lähtöisin vähän mainstreamimmasta mediasta.

Back
Ylös Bottom