Typeränä en ikinä ennen treenannut olkapäitä erikseen,ennen kuin löysin pakkiksen ja siitä nyt ei hirveän kauan ole.Eli ne ovat aika pienen moiset :( Nyt olen lukenut olkapäistä paljon asiaa etsien olkapää treadeja ja eritoten Tomin vinkit pistivät silmään.Ajattelin,että kannattaisko tehdä olkapäät kahdesti viikossa?jakoni on tämmöinen:
MA:rinta,hauis
TI:jalat
TO:olkapäät,ojentajat
PE:selkä,epäkkäät
Jaon olen vasta ottanut käyttöön.Eli kannattaisko vetää esim.rintatreenin jälkeen olkapäille jotain,että saisi pumppiin ja sitte vielä torstaina kunnon olkapäätreeni?En omista geeneiltäni isoja hartioita vaan päinvastoin hintelöiset luukasat
Itse tortain olkapäätreeniksi ajattelin ottaa:
vipunostot sivuille(pienet painot ja opetellen sen hyvän tekniikan) 4-5*10-15
pystypunnerrus kp.(ja lukiessani opein,että ei saa kolauttaa painoja yhteen) 3*10
Mutta koska olkapääni ovat niin pienet,niin ajattelin,että näin ollen ne ehkä palautuvat paremmin kuin isot möhkäleet,ja kehittyä nopeammin jos ottaisi kaks kertaa viikossa?
MA:rinta,hauis
TI:jalat
TO:olkapäät,ojentajat
PE:selkä,epäkkäät
Jaon olen vasta ottanut käyttöön.Eli kannattaisko vetää esim.rintatreenin jälkeen olkapäille jotain,että saisi pumppiin ja sitte vielä torstaina kunnon olkapäätreeni?En omista geeneiltäni isoja hartioita vaan päinvastoin hintelöiset luukasat
Itse tortain olkapäätreeniksi ajattelin ottaa:
vipunostot sivuille(pienet painot ja opetellen sen hyvän tekniikan) 4-5*10-15
pystypunnerrus kp.(ja lukiessani opein,että ei saa kolauttaa painoja yhteen) 3*10
Mutta koska olkapääni ovat niin pienet,niin ajattelin,että näin ollen ne ehkä palautuvat paremmin kuin isot möhkäleet,ja kehittyä nopeammin jos ottaisi kaks kertaa viikossa?