Treenit on mennyt ihan pieleen tänä syksynä: flunssat ovat vaivanneet ja erityisesti vasen olkapää, joka on vain pirun kipeä. Kipuun ei ole auttanut lepo eikä tulehduskipulääke. Joudun varmaan johonkin kuviin olkapään takia. Meen loppuviikosta taas lekuriin, joka sanoi viimeksi, että jos lepo ja lääkkeet eivät auta, niin kuviin pitää mennä. Harjoitteluni on ollut lähinnä kestävyyttä silloin, kun olen ollut terveenä, mutta nyt ajattelin, että puntilla on kyllä pakko päästä taas käymään. Ohjelmaksi ajattelin tällaista mukaelmaa koko kroppa kolme kertaa viikossa -treeneistä. Ajattelin käsipainotusta...
Aluksi 10-15 min soutua yms. normaalit alkutoimet, sitten:
kyykky 3-4*8-15
pohkeet 2-3*20
maastaveto joka toinen kerta 1*10
alatalja 3-5*15
sitten tää käsijutska: 1. päivä: haius kp 5*12-15
ransk. punnerrus käsipainoilla 5*12-15
2. treenipäívä: haius tangolla 5*5-8
ransk. punnerrus suoralla tangolla 5*5-8
3. treenipäivänä ennen muita liikkeitä: haius 3*12 scottissa ja ojentajat taljassa 3*12
Oisko mitään järkeä? Näitä liikkeitä pystyn tekemään. Penkit, pystypunnerrukset, ylätaljat, leuat, dipit, pystysoudut on ainakin mulle tällä hetkellä mahdottomia liikkeitä. Näitä ohjelman liikkeitä pystyn tekemään, tänään testasin...
Aluksi 10-15 min soutua yms. normaalit alkutoimet, sitten:
kyykky 3-4*8-15
pohkeet 2-3*20
maastaveto joka toinen kerta 1*10
alatalja 3-5*15
sitten tää käsijutska: 1. päivä: haius kp 5*12-15
ransk. punnerrus käsipainoilla 5*12-15
2. treenipäívä: haius tangolla 5*5-8
ransk. punnerrus suoralla tangolla 5*5-8
3. treenipäivänä ennen muita liikkeitä: haius 3*12 scottissa ja ojentajat taljassa 3*12
Oisko mitään järkeä? Näitä liikkeitä pystyn tekemään. Penkit, pystypunnerrukset, ylätaljat, leuat, dipit, pystysoudut on ainakin mulle tällä hetkellä mahdottomia liikkeitä. Näitä ohjelman liikkeitä pystyn tekemään, tänään testasin...