Olkapäät ristikkäistaljassa (?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli kokeiltua salilla tehdä olkapäitä ristikkäistaljassa siten että vasemmalla kädellä oikeasta ylätaljasta ja vastaavasti oikealla kädella vasemmasta. Ja sitten vaan vedetään ylhäältä viistosti alas. (Itse siis seisten keskellä) Meinaan tuntu aika hyvälle olkapäissä. Ja tänään onkin olkapäät yllättävän kipeinä.

Tekeekö muut tuota liikettä? En ole salilla nähnyt muiden tekevän.

HC76 sanoi:
Tuli kokeiltua salilla tehdä olkapäitä ristikkäistaljassa siten että vasemmalla kädellä oikeasta ylätaljasta ja vastaavasti oikealla kädella vasemmasta. Ja sitten vaan vedetään ylhäältä viistosti alas. (Itse siis seisten keskellä) Meinaan tuntu aika hyvälle olkapäissä. Ja tänään onkin olkapäät yllättävän kipeinä.

Tekeekö muut tuota liikettä? En ole salilla nähnyt muiden tekevän.

Mikään ei saa koskaan tuntua hyvältä :hyper:
_____________________-
NO PAIN NO GAIN

Minä olen harrastanut yhden käden versiota tuosta. Sillä saa ainakin hyvän tuntuman joka on muuten ollut vaikeaa mulle justiin olkapäissä.

Kyllä sitä on joskus tullut tehtyä ja ihan hyvän tuntuman sillä on saanut.

Takaolkapäille oikein hyvä liike! Oon tehnyt tuota yhden käden versiona. Kun takaolan antaa venyä kunnolla aloitusasennossa ja keskittyy tekemään liikkeen nimenomaan takaolkapäällä, saa kyllä tosi hyvän tuntuman. Hirmu isoja painoja tosin ei voi käyttää, koska muuten liike hajoaa helposti ja menee selällä repimiseksi. Yhdellä kädellä on kätevä tehdä, kun voi itse auttaa viimeiset toistot toisella kädellä loppuun saakka.

Back
Ylös Bottom