Olkapäät naarmuilla Hack-laitteen jälkeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalpaha
  • Aloitettu Aloitettu
Terve

Ensimmäisen jalkapäivän jälkeen minulla on tällainen ongelma: Hack-kyykkyä tehdessä molemmat olkapäät alkavat "verestää" ts. ovat eräänlaisilla naarmuilla (jotka menevät paidan kangaskuvion mukaan). Kyseessä ei ole siis mikään verinaarmu, joka sattuisi, vaan kaipa tuota voisi fritsuun tms. verrata.

Lähinnä kosmeettinen haitta tuo on, ja enemmän häiritsee tyttöystävää. Olen joskus vastaavia (mutta paljon vähemmän) saanut painavaa reppua kantaessa, jolloin seurasi tiukka kysely, että mistä naarmut olivat tulleet. Nyt taitaa uskoa, että se on painon aiheuttamaa ;)

Itse kysymys on siis, olenko jotenkin outo, kun saan tuollaiset olkapäihin? Ehdotuksia millä tuota voisi ehkäistä? Paksumpi paita voisi auttaa, mutta muistaakseni on kyllä repulla tullut paksunkin vaatteen läpi.

Pahis

Et ole outo tai sitten me molemmat olemme outoja.

Eiköhän tuo johdu lähinnä niistä paitojen saumoista, jotka painavat olkapäihin nämä verestävät naarmut. Eli sellanen paita vois auttaa missä ei sauma jää ihon ja painon väliin. Itse en ole koittanutkaan ratkaista ongelmaa, kun ei meikäläistä haittaa.

Kyllähän se niistä paidan saumoista tulee kaikille. Laita vaikka hihaton ja vedä edestä ne saumat ennenkuin menet hackiin niin ei tule naarmuja...

Samalaisia jälkiä mullekkin tulee hackista ja siitä pohjekoneesta missä tehdään pohkeita seisten. Epäkkäät ja olkapäät on ihan tollasia naarmuja vähän samannäköisiä täys kuin raskausarpia. Eipä tuo haittaa paljoa paskaakaan edes biitsillä.
Edit: Toivottavasti puhuin edes samasta asiasta.

Hackiin auttaa jonkinverran hiaton paita, mutta jos pääseen vähänkään liikahtamaan olkapäät toiston aikana, niin varmasti on fritsuja. Ei tolla oikein mitään voi, itse niihin ei enää ees kiinnitä huomiota.

Sama juttu minulla Hack:ssa ja pohjekoneessa. Eilen naureskeltiin avokin kanssa rannalla, kun molemmilla oli samanlaiset jäljet olkapäissä. Eipä tule keskustelua ;)

Samanlaisia jälkiä tässä just katselin itsellä ja mietein millasta paitaa sitä päällensä pistäis ettei tulisi. Taitaapa kuitenkin mennä siihen etten jaksa välittää ja annan tulla jatkossakin, eipä nuot olkapäät mitään ihovoidemalliainesta muutenkaan ole.

Mulla tulee aina jälkiä olkapäihin kyykystä. Olen todennut jälkien määrän noudattavan melko tarkasti sarjat x 2 -kaavaa. Eipä noi mua haittaa katoavat parissa päivässä ja sitten hankin ne uudelleen kun on jo jalkapäivän vuoro.

Leelucky sanoi:
ja raskailla romuilla kyykkiessä tulee verenpurkaumiakin olkapäät täyteen vaikkei käyttäisi minkäänlaista paitaa :)

Jep-jep, ja mavepäivän jälkeen on polvet ja sääret mustelmilla. Mutta minen niitä ainakaan peittelemään ryhdy, pikemminkin päinvastoin :D

mulla tulee etukyykyissä hartioihin purkaumia,mutte ne katoaa parissa päivässä,ihan normaalia.

edellinen akka vaan luuli että joku naapurin nainen oli lutkuttanu aina tiistaisin minua kun itse oli töissä:eek:

zztop sanoi:
mulla tulee etukyykyissä hartioihin purkaumia,mutte ne katoaa parissa päivässä,ihan normaalia.

edellinen akka vaan luuli että joku naapurin nainen oli lutkuttanu aina tiistaisin minua kun itse oli töissä:eek:

Hartioista ? :D:D noh kaipa siitäkin joku kiksejä saa ;)

mitä outoa tuossa on??

kerran yks pimu imeskeli koko rinnan punaseksi:eek:

niinku olis kolarissa ollu (en tarkoita sitä paikkakuntaa)

Jos nainen valittaa tai epäilee tuollaisesta, niin lieneekö tuo pitämisen arvoinen ?

Kyykystä tulee jälkiä hartioihin, mavesta mustelmia ja joskus jopa verinaarmuja sääriin. Sellaista se nyt vaan on.

zztop sanoi:
mitä outoa tuossa on??

kerran yks pimu imeskeli koko rinnan punaseksi:eek:

niinku olis kolarissa ollu (en tarkoita sitä paikkakuntaa)

Piditkö sä nälässä sitä? Ikinä en oo tota imeskelyä ymmärtänyt.

Ja joillekin sairaille nuo naarmut ovat ilon asia, se on merkki siitä että ollaan treenattu kunnolla. Kipu on kivaa ja kaikki mikä sattuu on seksiä.

GoA sanoi:
Ja joillekin sairaille nuo naarmut ovat ilon asia, se on merkki siitä että ollaan treenattu kunnolla. Kipu on kivaa ja kaikki mikä sattuu on seksiä.

jotakuinkin tuli samanlainen olo näitä lukiessa :D

Timba79 sanoi:
Piditkö sä nälässä sitä? Ikinä en oo tota imeskelyä ymmärtänyt.

:offtopic: nyt menee jo pahasti oha aiheen. en pitäny se vaan puri imi ja mitä lie teki sängyssä kun kiksautin sitä,

en muuten pitänyt niistä jäljistä...foldasin sen naisen.

se muuten oli blondi.

Back
Ylös Bottom