Eli olen asteen jos toisenkin verran tietämätön asioista. Ajattelin, et jos tähtäin on vaikka vuoden päässä eli elokuu/2005, niin välillä kai reenataan pidempiä ja välillä lyhyempiä sarjoja ja välillä kovempaa ja välillä vähän vähemmän kovaa... eli miten sitä ohjelmaa lähtis suunnittelee et sais massaa, mut ois kuitenki vuoden päästä kohtuu fläsättömässä kesäkunnossa. Mittoja on nyt 170/70 ja oon tässä pari kuukautta reenaillu ihan tommosta perus reeniä/ pohjakuntoa 3krt/vko salia ja pari lenkkiä. On aika hankala lähtä tekee mitään vuosi suunnitelmaa kaikista noista miljoonista ohjelmista/ohjeista. Anyway ruokavalio on tietty ensimmäinen jonka laitan tiptop, vaikka se aika hyvin jo menee, mutta ajattelin ihan laskemaan alkaa noita kulutuksia ja kaloreita. Siis voisko joku "pro" kertoa, että miten niitä esim. 12kk:n suunnitelmia kannattaa lähtee rakentaa vai onko joku muu aikaväli parempi. Oon jostain lukenu (tais olla joku Jouni Herrasen kirja) et ois parempi suunitella esim. vuosi kerralaan. Ajattelin et parempi kysyä ettei mee :wall: