Olisiko joku halukas opettamaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
32
Apua aloittelevalle kehonrakentajalle

Elikkä, olen 15v. reenannu nyt 1,5v nyt painan 65 kg ja pituutta 163 cm kasvanu en ole enkä tule kasvamaan :) Kertoisitteko vähän minkälaista reeniä kannattis vetää 1 jakoista? ja mistä ylipääntäsäkään aloittaa?

Eli olen lopettamassa voimanoston ja aloittamassa kehonrakennuksen!

Voisiko joku opettaa kisaposeja, reeniä, ruokavalioa, diettiä,ylipääntäsäkin miten valmistautua kisoihin jne :) Netin välityksellä tai vaikka salilla! Motivaatiota löytyy niin saatanasti.

ikää on 15v pituutta 162 cm ja painoa 65 kg :)

diettiin ja ravintopuoleen ainakin ravintopuolelta löytyy neuvoja runsaasti, reeniin treenipuolelta ja täältä aloittelijapuolelta valmiista threadeista.

Tiedän että pitäisi ehkä vastata asiallisemmin, mutta pakko sanoa että käytä hakua. Miesten kisaforum on myös olemassa, sieltä topicceja selaamalla saat tietoa varmasti (ihan vihjeenä: älä tee sinne topiccia, jossa kysyt samaa kuin täällä). Kuhan nyt jaksat vähän aikaa noita eri osioita tonkia niin kaikista noista mainitsemisasi asioista löytyy ihan helvetisti tietoa.

kiitosta :) Rombous voisitko antaa linkkiä miesten kisaforumille knu en itse tahdo löytää :D ja hattumies olisko sulla messengeriä tms? =o

Onko kisaajan pituudella väliä?

eli onko kisaajan pituudella väliä? kun itse olen 162 cm niin rajoittaako se mitenkään?

eli onko kisaajan pituudella väliä? kun itse olen 162 cm niin rajoittaako se mitenkään?

Se on ihan helvetin hyvä,että on suht lyhyt.
Ootko muuten ihan kohta menossa kisaamaan ku täällä jo poseerausoppeja kyselet?Vai ihan kiinnostuksen vuoksi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin pian kuin voin! :) mutta en tiedä mistä aloittaa

Aloita siitä että laitat jäitä hattuun ja ala treenaamaan. Ei näistä hommista hötkyilemällä tule mitään. Perusliikkeillä hommaat massaa ja syöt tarpeeksi. Ja kun et varmaan jokuseen vuoteen ole lavalle menossa (?), niin posettelua ehdit opetella ihan tarpeeksi. Katsele kuvia jostain kisoista ja ota mallia ja mee peilin eteen, ota kuvia tms. Kyllä se siitä urkenee, kun muistaa vain maltin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom