Kuvattu Gold'silla Espoon Matinkylässä. Olin siellä henk. koht paikalla vähän ennen kuvauksia, poljin kuntopyörää lehteä lukien, kun vierestä alkoi kuulua kumma humina. Vilkaisin sivulle, ja siinä painaa menemään Gary Strydom, meinasin pudota fillarin päältä silkasta säikähdyksestä. Nuo on nimittäin melko isoja, nuo Mr Olympia tason kaverit. Suomalaiset rivibodarit siellä seassa näytti kuin pikkulapsilta, vaikka ko. hetkellä siellä oli Leinon lisäksi useampi SM-mitalisti, Fathi, Leif Långbacka jne.
Sitä ihmettelen, että miksi on niin kova into vähätellä näitten eilispäivän legendojen saavutuksia, kun puhutaan ajasta ~15 vuotta ennen teidän sankarillista syntymäänne? Kyllä löytyy kovia jätkiä arvostelemasta, mutta kun menee salille, niin siellä niitä ei näe koskaan? Te tiedätte paremmin, jonkun rakeisen nettivideon perusteella, tai valokuvista, että mihin on nämä äijät pystyneet? Ei omissa jutuissa satu olemaan vähän lapinlisää aina silloin tällöin? Ainakin kun salilla katsoo näitä osatoistokyykkääjiä ja 5 sentin liikerataa prässissä, 3 sentin dippejä lisäpainoilla, niin on vaikea yhdistää sitä mitä lukee täällä, ja mitä näkee siellä? Leinoko valehteli sinulle, jonka tieto on kolmannen käden, kolmannensadannen käden tai vielä kaukaisempi väite, joka on pyörinyt ympäriinsä reilut 30 vuotta? Loukkaannuitte vallan, kun valhedellaan noin törkeästi? Vai meneekö se niin, että ihmisten voimatasot vaihtelevat, motiivi vaihtelee, loukkaantumiset haittaa suoritusta, aina ei pysty vetämään 100 lasissa jne. ja sekö tekee Leinosta valehtelijan? Olitte itse katsomassa vierestä esim. sitä niskantakaa punnerrusta, mitä hä? Ai se tapahtui 15 vuotta ennen syntymäänne, ja silti tiedätte siitä kaiken, varsinkin sen, että se oli feikki? Leino veti ko. yhteydessä seminaarin, jossa kertoi ihan itse seikkailuistaan, olitteko paikalla? Minä olin..