Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Punttisali oli 90 -luvulla enemmin hard core -harrastajien touhua. Silloin sai jokaisella salilla ähkäistä toiston päätteeksi. Nyt jos lähtee reenarista jotain ääntä, niin tullaan huomauttamaan "että meidän sallilla pitää reenata sivistyneesti, jotta ei pääkohderyhmä säikähdä".
Enemmän ovat tainneet lisäravinteet muuttua.
En löytänyt googlesta infoa historiasta. Koskakohan esim FAST perustettu?
Kyllä mun mielestä vielä 90 -luvun puolessa välissä jos kertoi käyvänsä kuntosalilla, leimaantui heti bodariksi. Suuren kansan harrastukseksi homma muuttui vasta vuosikymmenen lopulla
Samaa siirtymää on tosin käynyt myös toiseen suuntaan. Itsekin käyn kovasti mielelläni Stepissä, Bodypumpissa ja Spinnigissä. Jos joku olisi sanonut 90-luvun lopulla mulle, että alan joskus käymään aeropikissa, olisin varmaan mäjäyttänyt lättyyn.
Samaa siirtymää on tosin käynyt myös toiseen suuntaan. Itsekin käyn kovasti mielelläni Stepissä, Bodypumpissa ja Spinnigissä. Jos joku olisi sanonut 90-luvun lopulla mulle, että alan joskus käymään aeropikissa, olisin varmaan mäjäyttänyt lättyyn.