oletteko saavuttaneet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jokke_pappa sanoi:
Oletteko saavuttaneet tavoitteenne, kun olette käyneet salilla???Minkälaisia tavoitteita asetitte itsellenne, kun aloitte käymään salilla???
ite asetin tavotteeks, ku vuos sitten alotin, että saisin painoni nousemaan 80 kiloon...Nyt se tavote on saavutettu, mut vieläkään en oo tyytyväinen...Muilla mitään vastaavaa???

No okei, onhan mullaki tavoitteena se satanen penkist ja se et sais painon yli tästä neuvola-painoiästä, eli painon tonne yli sataseen...Mielellään vähän lihastakin siinä samassa:D

Salomaa sanoi:
Kunhan saan voimatasot taas entisiksi niin se on siinä 640-660kg paikkeilla about.
kerrotko vielä jokaisen liikkeen tuloksen? ..on tullu noita sun kyykkykuvia sen verran nähtyä :D

50 hanska natuna, se on saavutettu krea pöhön aikana kerran. 200kilon raw sali penkki on kans tavoitteena saada. muissakin liikkeissä on tarkoitus aina silloin tällöin rikkoa enkkoja. mutta tuossa nuo 2päätavoitetta joista toinen on siis saavutettu.

edit: niin 3 tavoite on myös se, että omaa harrastusta ei tartte kellekään sanoa vaan että se näkyy päällepäin mitä harrastaa. ainakin vaatteet päällä:)

Aloittaessa sitä halusi lisää voimaa ja lihasta kroppaan,
lihasta on matkan varrella vähän saatu, voimaa ei oo täälläpäin näkyny..

Hmm.. joskus seiskalla kun astuin salille ekaa kertaa asetin tavotteeksi nostaa penkistä 67,5kg, no tulos jäi 30kg :D

No hmm... kesällä pistin tavotteeksi nostaa nyt 9lk ( 14v joulukuussa syntynyt ) nostaa 100kg penkistä, no se meni tuossa 10.31.05 eli reippaasti ennen synttäreitä. Nyt tavoite on samaan aikaan 110kg saas nähä onnistuuko.

Myös joskus vähän aikaa jumpanneena aloin tutkimaan itteeni mittanauhalla niin hauberi oli 37cm, asetin 40cm tavotteeksi nykyään 41cm.

Maastavedossa ja kyykyssä tavotteita ei oo ollu, nyt olen 150kg kyykännyt ja 160kg vetänyt, tavotteet kesälle jk 175 mv 200.

Amiksessa pp ainakin 150kg. Jossain vaiheessa elämää ainakin 200kg raw.

:kippis1:

Mitään tavotteita en oo saavuttanu. Mulla on tapana asettaa tavotteet aina vähä korkeemmalle nii pysyy mielenkiinto yllä :) Tohon 40 sentin hanskaan ei oo enää paljoo matkaa mut 45 ois kyl kova juttu. Penkissä sarjapainot sadan paremmalla puolelle ja sit ku painoo no sellaset 85 kiloo semikireessä kunnossa nii oon tyytyväinen..Ja kaikki natikkana tietysti :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hahhaa :) tajusinko jotai väärin? oon ite saman ikäne ku sä ja hyvä jos saan puolet noist määristä. siis jos sä oot 14? siks kysyin kauan oot bodannu

Jaa-a paha sanoo ehkä 2v josta taukoa ollut toi toinen vuosi ? koskaan en tosisssani / järkevästi punttaillu.

hölkkääjä sanoi:
okei..ooksä isoki? tai siis pitkä
no nääthän sä sen, ku otat tost nimen kohalt view public profile
:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom