oletteko koskaan ylittäneet suositus annostusta&minkälaisissa ravinteissa&kui paljo

olen itse miettinyt että pitäisikö kokeilla joskus ottaa vähän enemmän mitä pussin kyljessä sanotaan että auttaisiko se enemmän haluan tästä tietoa jos on jotain kokeneita ? niin antakaas vähän neuvoa tähän asti olen kuitenkin nuodattanut pussin neuvoja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no mitä itse ainekin olen kuullut niin suurimmas osassa ravinteita (en nyt tarkota proteiineja vaan vitskui, boostereit yms) kannattaa ottaa huomattavasti enemmän kuin ohjeistus jos niistä todella haluaa tehoa irti.

Mitä tuotteita Habalus tarkoitat, ja millaisia määriä pusseissa suositellaan?
Eki88, miten niistä vitamiineista "saadaan todella tehoa irti"?

onhan näissä protu pusseissa joissakin "suosituksia:D

ja olen ylittänyt reilusti ja tulen ylittämään kaikessa mitä käytän.

Ite ainakin kreatiinin ja kaikkien reeniboostereiden kohdalla ylitän "suositukset"..eikös ne ole tehty rikottaviksi? :D Ja joskus tulee vähän tuhdimpi prodejuomakin. Ja esim. C-vitamiinissa taitaa olla se päivän saantisuositus 60mg, mulla menee hieman yli 1000mg päivässä. Eli vitamiineja reilusti yli suositusten poikkeuksia lukuunottamatta mutta luulisin että ainakin tripla annokset suosituksiin nähden voi huoletta ottaa.

Vitamiinien ym. suositukset on lähinnä mummoja ja viherpiipertäjiä varten. Kyllä mä vielä kohtuullisen hengissä oon, vaikka yli suositusten aina meneekin.
Suurin osa suosituksista on kuitenkin ns. tavallisille ihmisille, treenaavan ihmisen keho kuluttaa paljon enemmän, joten tarvekin on suurempi.

rafael30 sanoi:
Mitä tuotteita Habalus tarkoitat, ja millaisia määriä pusseissa suositellaan?
Eki88, miten niistä vitamiineista "saadaan todella tehoa irti"?

ääh no siis sori, ei välttämättä vitamiineista tehoa irti :), mutta esimerkiksi treeniboostereissa, rasvanpolttajista ja muista tämänkaltaisista tuotteista ei välttämättä huomaa mitään eroa, jos ottaa vain sen ohjeistetun määrän.

Mä yliannostan kaikkea. Ei oo vielä maksa tai muut elimet pamahtaneet...vielä:evil:

Ylitän kaikki suositukset kaikissa lisäravinteissa:D ainakin vitamiinien "suositukset" ovat jostain hyvin syvältä ja eivät koske meitä jotka treenaamme ja elämme muutenkin sata lasissa.

kyllä niitä vitamiineja voi lapata alas aika urakalla ennenkuin alkaa pahaa tapahtumaan. muutenkin noi saantisuositukset on aikalailla minimimääriä. kaikissa ravinteissa ja vitamiineissa olen "yliannostuksella" saantisuosituksiin nähden, abb:n lean stackkeja en kyllä ole uskaltanut ottaa suositusta enempää kun 3nappia potkii jo niin kovaa.

:offtopic: ruotsalainen tutkija ilmoitti,että sipsien syönti tappaa!.
...lopussa oli että jos syö yhdeltä istumalta 20 kiloa!!

...niin taitaa tappaa moni muukin syötävä...

olikohan ollut joku lääketieteenopiskelija koekaniina niinkuin niillä yleensä on?:hyper:

VAROKAA SYÖMÄSTÄ MAINITTUA MÄÄRÄÄ ILLAN ELOKUVAN AIKANA!!!!

zztop sanoi:
:offtopic: ruotsalainen tutkija ilmoitti,että sipsien syönti tappaa!.
...lopussa oli että jos syö yhdeltä istumalta 20 kiloa!!

...niin taitaa tappaa moni muukin syötävä...

olikohan ollut joku lääketieteenopiskelija koekaniina niinkuin niillä yleensä on?:hyper:

VAROKAA SYÖMÄSTÄ MAINITTUA MÄÄRÄÄ ILLAN ELOKUVAN AIKANA!!!!

Liikaa suolaa:jahas:

pikaisesti luettuani juttu,en tiedä mihin kuolee,mutta kuolee kuitenkin,
...57 pussia niitä suurimpia sipsipusseja,yhdeltä istumalta..

zztop sanoi:
pikaisesti luettuani juttu,en tiedä mihin kuolee,mutta kuolee kuitenkin,
...57 pussia niitä suurimpia sipsipusseja,yhdeltä istumalta..

Linkki?
On muuten turha tutkimus. Kuoleehan sitä vaikka söisi 20 kiloa danonea kertaistumalta, olettaen että kaikki menee sisään.

Joo, ehkä tässä threadissa onkin hyvä kysyä, että mitähän nappeja olisi hyödyllistä/turvallista ottaa tuollaisen piristävän vaikutuksen aikaansaamiseksi dieetillä?
Kahvia en juo ja kofuista on lähinnä sellaista kokemusta, että nappi ei auta mitään ja yliannostus taas aiheuttaa päänsärkyä.
Tässä selailen noita boosterimömmösivuja ja mietin että pitäisikö kokeilla jotain Arginiini, L-karnitiini, tauriini yms mömmöjä. vaikuttaako ne oikeesti yhtään mihinkään?
muutama energiajuomapurkki (tauriinia sisältävä) ei ainakaan tunnu vaikuttavan juurikaan enempää kuin normaali sokeria perkeleesti sisältävä litku ja semmosiahan ei tueta :down:

Doggoned sanoi:
Linkki?
On muuten turha tutkimus. Kuoleehan sitä vaikka söisi 20 kiloa danonea kertaistumalta, olettaen että kaikki menee sisään.

se oli joku tiede tai tutkimuslehti,selasin ohimennen autoliikkeen pöydältä.
kaipa tuo googlella löytyy kunhan keksii sopivan hakusanan.

Doggoned sanoi:
Linkki?

se oli joku tiede tai tutkimuslehti,selasin ohimennen autoliikkeen pöydältä.
kaipa tuo googlella löytyy kunhan keksii sopivan hakusanan.

se tässä huvittikin,eihän moista määrää saa kukaan alas.

Suositut

Back
Ylös Bottom