Mihin tämä muuten perustuu että selvitäkseen normaalissa elämässä pitäisi olla tietty liikkuvuus? Mikä on se tietty liikkuvuus. Pohjustetaan asiaa nyt vaikka niin, että mä en venyttele juuri ikinä, koska ei kiinnosta. Olen kuitenkin siinä mielessä onnellisessa asemassa että omaan luonnostani mielestäni ihan riittävän liikkuvuuden. Kuinka moni vetää kylmiltään suorin jaloin kämmenet lattiaan? No, kuitenkin mulla on monta liikuntaa harrastamatonta ja liikuntaa harrastavaa kaveria jotka ovat notkeita kuin näkkileipä ja liikkuvuus ei edes puolta siitä mitä mulla. Siis oikeasti aivan naurettavan kireitä. Hyvin hekin tuntuvat elämässään silti selviytyvän. Mihin he sitä liikkuvuutta tarvitsisivat?
Ja tuohon viimeiseen, niin onko toi joku liikkuvuustesti vai mikä? Kyllä mä pääsen tohon asentoon ihan helposti ja pari minuuttia siinä varmaan pysynkin, mutta veikkaan että sit alkaa puutuun paikat niin lujaa ettei kyllä kymmentä minuuttia tule täyteen. Siinä mielessä kuntosaliharrastus kyllä syö oikeassa elämässä pärjäämistä, kun joku verhojen ripustus tai kottikärryjen työntäminen menee aika hankalaksi kun lihakset on heti tulessa.