Olen siis 16vuotias poika ja olen käynyt salilla noin vuoden verran. En ole varma kuinka paljon painoin kun alotin salilla käymisen about siinä 55-57 luultavimmin. Homman nimi on siis se että tänhetkinen pituuteni on 184 ja paino on 62-63kiloa. Lihasta multa löytyy ja mun rasvaprosentti on aika alhanen (reisissä näkyy verisuonet ja on myös 8pack). Penkistä nousee 65kg, kyykky on 80kg ja mave 110. Kaikki ihmettelevät että vaikka olen suht pitkä ja lihasta löytyy niin silti painan tosi vähän. Olen jotenkin mahdollisesti (pieniluinen?) tai jotain vastaavaa koska olen pituuteeni nähden jotenkin vain siron näköinen. Vatsan ympäryysmitta on 73cm ja hauis noin 33.
Kyse ei ole siitä ettenkö söisi sillä syön suht paljon ruokaa ja ehkä vähän liiankin usein pikaruokaa mutta rasvaprosenttini ei vain kasva enkä millään lihoa.
Kysymys siis kuuluu olenko alipainoinen ja mitä voisin tehdä kasvattaakseni painoa ainakin 70 kiloon?
Kyse ei ole siitä ettenkö söisi sillä syön suht paljon ruokaa ja ehkä vähän liiankin usein pikaruokaa mutta rasvaprosenttini ei vain kasva enkä millään lihoa.
Kysymys siis kuuluu olenko alipainoinen ja mitä voisin tehdä kasvattaakseni painoa ainakin 70 kiloon?