Olenko käsittämätön läski?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja januz
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ulkomaillahan tilanne voi olla ihan toinen ja testaus voi perustua esimerkiksi valheenpaljastuskokeeseen.
Itse asiassa kusitestit taitavat olla ainoa IFBB:n kilpailijoille tehtävä testimuoto, sillä valheenpaljastustestaus ei ole yhtä luotettava keino (puhdas urheilija voi failata valheenpaljastustestin, ja roinari voi onnistua kusettamaan valheenpaljastustestiä) kuin virallisten tahojen (WADA / Suomessa ADT) tekemät virtsatestit.

Niin, dopingtestaus perustuu olympialajeissakin siihen samaiseen satunnaistestaukseen. Vai mitä ihmettä oikein ajat takaa tuolla, kuvittelitko muka että esim. yleisurheilussa olisi sääntöjen mukaan ns. kiinteät testimäärät urheilijaa kohden satunnaistestauksen lisäksi? Aivan samat testausperiaatteet pätevät Fitnessliiton kohdalla kuin muissa ADT:n testaamissa urheilulajeissa.
Testausperiaatteet voi olla samat. Mutta suhteutetut testausmäärät ei ole. Kyllähän se niin on, että esim. menestyvää yo-urheilijaa testataan hieman tiheämmin kuin menestyvää fitnessliiton urheilijaa.

Testausperiaatteet voi olla samat. Mutta suhteutetut testausmäärät ei ole. Kyllähän se niin on, että esim. menestyvää yo-urheilijaa testataan hieman tiheämmin kuin menestyvää fitnessliiton urheilijaa.
Johtuen nimenomaan liittojen rahatilanteesta, kuten tuossa jo aiemmin sanottiin. Arvaapa ihan huviksesi kummalla on enemmän rahaa käytettävissään: fitnessliitolla, vai yleisurheiluliitolla? ;)

Aivan totta. Unohtui omasta viestistä tuo maksumiehen rooli testaamisessa, eli liiton osuus.

Ihan uteliaisuudesta testattiinko Utti sinut kisoissa ? Tai muita classicin kisaajia..?
Toni Karille annettiin lappu kouraan saman tien kun lavalta päästiin, samaten muistaakseni Antikaiselle. Meikäläinen ei tuntunut ADT:ta kiinnostavan, lienen sitten liian kynis että kukaan epäilisi roinariksi?

PS. Mikä pointti on kutsua meikäläistä oikealla nimelläni? Tämä on kuitenkin Pakkotoisto, ja täällä nimimerkkini on Hulkki.

rasva-%

se rasva-% laskuri ei ainakaa ymmärrä lihasmäärist yhtää mitää, varsinkaa ku vähänkää treenaa, lihas painaa paljo enemmä ku rasva. ite oon 187cm ja 105-110kg

se rasva-% laskuri ei ainakaa ymmärrä lihasmäärist yhtää mitää, varsinkaa ku vähänkää treenaa, lihas painaa paljo enemmä ku rasva. ite oon 187cm ja 105-110kg

Mistä laskurista sä nyt puhut? Jos mittautat rasvaprosentin, niin ei siinä kyllä se lihaksen määrä vaikuta suuntaan tai toiseen... Esim. pihtimittauksessahan otetaan paino huomioon ja niiden mittatulosten avulla katsotaan kuinka monta prosenttia siitä painosta on rasvaa. Eri asia sitten painoindeksi, se ei päde ollenkaan vähänkään enemmän kuntosalia harrastaneelle, koska lihas tosiaan painaa enemmän kun rasva ja vaikka rasvaprosentti olisi ihan inhimillisellä tasolla saattaa se indeksi näyttää ylipainoa. Sulla on muutenkin mitä ihmeellisimpiä neuvoja/juttuja täällä alottelijoiden osiolla. Suosittelisin ensin ottamaan itse selvää asioista ennen kun rupee neuvomaan muita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom