Olen kyseenalainen,ja toivoisin näihin vastauksia yms.neuvoja!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

lihasperuna

Banned
Ikä
28
Eli juttuni on tämä:Kun teen hauiskääntöjä käsipainoilla(sen verta kovat että 12 max),minua alkaa särkeä kyynärvarteeni.Se ei tosin ole vielä se haitta,kyllä minä kivut yms.otan ihan mielellänikin.Mutta miten tällaisten liikkeiden suhteen olisi,että pitäisikö sitä kyynärvartta olla kuitenkin enemmän,jos vetää 13 kg punteilla per käsi yli 10 toiston sarjoja?Minulla kun ei taida olla hirveästi kyynärvartta yms.puristusvoimiakaan mitenkään hirveästi verrattuna hauikseeni.Varsinkin fysiikkaa ajatellen,eikös se ole niin,että vahva kyynärvarsi on hauvereissa ehdoton?Ja voisikohan sellainen heikko kyynärvarsi sen vastustuksen alaisena jopa heikontaa "hieman" tulosta?Minusta itsestäni ainakin tuntuu,että käteni jotenkin niinkuin väsyisi ylös vedettäessä aika suuresti,varsinkin kun ovat kyynärvarret kovilla yms.Nyt vain odottelisin VASTAUKSIA! ;)

By the way,tarkoitin siis,että mikä merkitys vahvoilla kyynärvarsilla on hauiskäännöissä yms.kun kyynärvarret ovat aivan hemmetisti pienemmät kuin habat?Eikös pienet kyynärät sitten vian haittaa yms.?

Toki kyynärvarret toimivat habakäännöissä. Itselläni forkkuihin tulee hillitön pumppi ja lihaskipu hauiksia treenatessa. Käytännössä jos tuntuu että forkut ovat habatreenin esteenä, niin kannattaa vain treenata forkkujen ehdoilla - kyllä ne siitä vahvistuvat. Kun forkut väsyvät niin älä treenaa lisää, vaikka habat jaksaisivatkin. Tee selkäliikkeitä kuten leukoja, kulmasoutuja ja maastavetoa, leukoja voit vetää köysistä jne. Pitäisi tulal kyynärvarsiin poweria. Ja vielä painotan: _aina_ forkkujen ehdoilla!

P.S. Opettele kirjoittamaan selkeämmin :david: :D

Testaile erilaisella tangolla ja erilaisella otteella. Jos kipu on sellasta pistävää eikä tunnu varsinaisesti lihaksen väsymiseltä vaan enemmän joltain muulta, niin käden asento vaikuttaa. Aika nopeasti siihen pitäis kyllä tottua.

Näin esimerkkinä jos teen pitkään mutkatangolla ja teen yhtäkkiä suoralla tangolla, niin tuntuu kyllä ikävältä kädessä. Tämä tosin menee taas ohi jos teen parit seuraavatkin kerrat suoralla tangolla.

Kiitos,arvostan tätä todella,ja anteeksi etten osaa kirjoittaa EEHHEHE ;))

Toi otsikko oli kyllä hauska :D

Kyynärvarret/forkut on olennaisessa osassa hauiskäännössä ja se on ihan normaalia että hauiskääntö ottaa sinne. Itsellä ottaa hauiskääntö varmaan yhtä paljon forkkuihin kuin hauiksiin ja johtuu varmaan siitä että forkut on ehkä mun heikoin "lihasryhmä".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Wilbur,jesss,juuri tätä tarkoitan! Että olisiko heikolla lihasryhmällä osuutta tällaiseen? ;))

Itse huomasin forkkujen heikkouden parhaiten leuanvedossa ennen kuin aloitin tekemään maastavetoa. Nyt kun maasta on tullut vedettyä pitempään lähes viikoittain on forkut kyllä vahvistunut huomattavasti. Kokoa niihin ei ole kyllä tullut vieläkään eikä varmaan ikinä tule :(

Wilbur,otan osaa ;((( Siksi totesin nyt äskenkin itselleni,että antaa mennä vaan näillä jutuilla,ja eivät minun kyynäräni tästä varmaan mitään jne.että nyt pienenee haba mutta aivan sama ;)))

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom