Olen avun tarpeessa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli teet itse juuri samaa mutta se on väärin? En tainnut käskeä syömään niitä hiutaleita raakana? Totesin vielä että kohtuus siinäkin... syö hiilarit pääosin treenin ympärillä ja jaottele rasvat muille aterioille, eiku tämä oli nyt sitä bodysäcrifaissia eli ei nevermind

Siis ihan oikeasti. Nyt vähän tolkkua näihin "neuvoihin", ei pahalla. Joku vielä ottaa tuon tosissaan.
Joo ja ilmaisit varsin selvästi että olen väärässä eli vähän turha alkaa "perumaan" puheitaan.. Etkö olisi päässyt helpommalla kun olisit myöntänyt ettet ymmärtänyt pointtia?

Kannan oman korteni vielä kekoon huomauttamalla tosta kerman määrästä.

En nyt varmaksi sitten mene sanomaan, mutta eikös tollasessa parissa desissä kermaakin ole jo ihan tolkuttomasti kaloreita? Lähelle 500kcal?

Pistin merkille saman.

Btw, jos tämä ei olisi Pakkotoistolla, pitäisin tätä trollina.

No, kahdessa desissä kuohukermaa on 680 kcal, kahvikermassa 240 kcal. Jos sattuu vielä sumppiinsa sokeria lusikoimaan niin onhan siinä sulattelemista.

Jos tämä ei ole trolli niin...

Olisikohan paikallaan pitää millintarkkaa ruokapäiväkirjaa viikon ajan, ja oikeasti katsoa kuinka paljon sitä safkaa lappaa suuhunsa?

Vaikka poikakaveri oisikin voimanostaja niin ei se tarkoita sitä, että olisit oikeasti miinuskaloreilla...

olen aiemmin tehnyt kaiken hyvin huolellisesti, kun vielä uskoin että jotain tulosta tapahtuu. esim punnitsin ruokani hiilarimäärät. se nyt ainakin on totta että jos syön yli 60g pv, vaikkakin treenin ympärillä, rasva ei pala. olen sivuuttanut yleisesti kaloreiden laskemisen, koska niin monella on hyviä kokemuksia VHH-elämäntavasta niinkin, että rasvaa tulee syödä riittävästi (ei liikaa.) koen että jos vähennän rasvaa niin tulee nälkä. nälkä on perseestä. ei laihdutus ole nälän arvoista o_O ja rasvahan se kylläisyydentuottaja on. hyvä huomio lihaskalvot tukossa - aineenvaihdunta ei pelaa. kaikki raskas tuntuu täysin luontevalta lihaksissa; 6-12 toistoa, sitä enempi tai aerobinen kuten pyöräily tai juoksu tuntuu niin kipeältä jaloissa että tekee mieli itkeä. eli lihakset jaksaisi mutta kalvot ei anna periksi.
juon vettä.
kai tässä sitten on viisainta syödä vähemmän sitä rasvaakin. ehkä joillakin on juuri siitä kiinni. ja tää on just sellaista inhottavaa rasvaa joka on sitoutunut lihaksiin, ei niinkään roiku löysänä ja helposti lähtevänä.... hmm.. niin ja hedelmät kieltoon, maksahan käsittelee fruktoosin ensisijaisesti ja varastoi sillä aikaa kaiken muun. tuota en muistanut.
olen kyllä kauhulla lukenut ihmisistä jotka elää miinusenergialla eikä laihdu. eikö se ole luonnonlakien vastaista ?

olen aiemmin tehnyt kaiken hyvin huolellisesti, kun vielä uskoin että jotain tulosta tapahtuu. esim punnitsin ruokani hiilarimäärät. se nyt ainakin on totta että jos syön yli 60g pv, vaikkakin treenin ympärillä, rasva ei pala. olen sivuuttanut yleisesti kaloreiden laskemisen, koska niin monella on hyviä kokemuksia VHH-elämäntavasta niinkin, että rasvaa tulee syödä riittävästi (ei liikaa.) koen että jos vähennän rasvaa niin tulee nälkä. nälkä on perseestä. ei laihdutus ole nälän arvoista o_O ja rasvahan se kylläisyydentuottaja on. hyvä huomio lihaskalvot tukossa - aineenvaihdunta ei pelaa. kaikki raskas tuntuu täysin luontevalta lihaksissa; 6-12 toistoa, sitä enempi tai aerobinen kuten pyöräily tai juoksu tuntuu niin kipeältä jaloissa että tekee mieli itkeä. eli lihakset jaksaisi mutta kalvot ei anna periksi.
juon vettä.
kai tässä sitten on viisainta syödä vähemmän sitä rasvaakin. ehkä joillakin on juuri siitä kiinni. ja tää on just sellaista inhottavaa rasvaa joka on sitoutunut lihaksiin, ei niinkään roiku löysänä ja helposti lähtevänä.... hmm.. niin ja hedelmät kieltoon, maksahan käsittelee fruktoosin ensisijaisesti ja varastoi sillä aikaa kaiken muun. tuota en muistanut.
olen kyllä kauhulla lukenut ihmisistä jotka elää miinusenergialla eikä laihdu. eikö se ole luonnonlakien vastaista ?

Näiden kommenttien perusteella voisin todeta ettei terveydessäsi ole vika vaan asenteessa, olet tehnyt asioita vuoden ajan ilman tulosta etkä ole valmis tekemään mitään kompromissejä muuttaaksesi tilannetta niin ei kannata ihmetellä miks paino ei laske. lasket ruuasta pelkät hiilarit, ei ne hiilarit lihota vaan kalorit, inhoittavaa rasvaa joka on sitoutunut lihaksiin... öö ei! if it jiggles its fat.
hedelmiä voi ja kannattaa syödä jos laskee kalorit ja makrot.
laihduttaminen on perus matikkaa ja elimistön toimintojen seuraamista ja niihin reagoimista, jos et sitä hyväksy vaan takerrut muiden (hyviin) kokemuksiin milloin mistäkin niin se on sinun oma päätös mutta lopeta turha ihmettely...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo ei se homma toimi jos et laske kaloreita vaan lappaat rasvaa suuhun nälän mukaan.

Ja en ymmärrä tätä hedelmättömyysbuumia, hedelmissä kuitenkin on loppujen lopuksi melko vähän näitä kaloreita ja hedelmät sisältävät runsaasti kuituja. Sokeriset hedelmämehulitkut taasen kannattaa jättää pois.

ja tää on just sellaista inhottavaa rasvaa joka on sitoutunut lihaksiin, ei niinkään roiku löysänä ja helposti lähtevänä....

Ööööö....

hmm.. niin ja hedelmät kieltoon, maksahan käsittelee fruktoosin ensisijaisesti ja varastoi sillä aikaa kaiken muun. tuota en muistanut.

Ööööööööööö......

Eiköhän tämä ole vanha kunnon trolli.

Tai menetetty tapaus.

Tai trolli.

Äänestän trolli.

syy ei ollutkaan kilpirauhanen tai liika energiansaanti, vaan munuaiset. ei nää ole aina niin helppoja kun oireet vaihtelee niin suuresti.myöskin luotan tästä eteenpäin vain funktionaaliseen lääkäriin, koska myös testit herkempiä) munuaisten väsymystä osasinkyllä odottaa, koska ex-puolisoni kuolemasta ei ole kovinkaan pitkään ja siitä seurasi krooninen stressi ja masennus, joka on lähiaikoina onneksi jo poistunut. stressi on helvetin iso osatekijä ilmeisesti, ku vaikuttaa kaikkiin hormoneihin niin voimakkaasti.
en kyllä oikein voi pitää enempää taukoa bodaamisesta, viimeksi 2 kk ja se niistä lihaksista ja voimasta.

ei trolli eikä menetetty tapaus. elämä on oppimista.:mad:
kiitos:D

Kyllä on niin sekavaa settiä, että ko henkilön jos ei ole trolli kannattaisi todella huolestua itsestään. Miksi ihminen tekee jotain mikä ei selvästikkään toimi, ihan sama kenen oppien mukaista olisi?!

Eri juttuja voi toki kokeilla, mutta ei sitä päätä kannata seinään loputtomasti hakata.. Kalorit olisi oikeasti kohteliasta laskea, ennen kuin rupeaa tämän tyyppisissä asioissa apua kyselemään. Jos ei tiedä kokonais kaloreita ja mielellään viikko keskiarvoja vielä, on aika mahdoton mitään järkevää sanoa. Eikä kannattaisi nyt todellakaan luottaa jonkun sanomiseen, että väsyneet munuaiset vaan käydä ihan laajoissa verikokeissa, jos niihin tarvetta kokee.

Mielenkiinnosta kysyn, että miten munuaisten väsymys todetaan? Ei ole tullut itsellä ikinä vastaan ja hoitoalalla siis olen.

Taitaa OP viitata "adrenal fatigue" tai "lisämunuaisten väsymykseen".

Tämä on näitä vaihtoehto/uskomuslääkinnän hommia. Näyttäisi 24h sylkitesti maksavan 500 euroa.

Pari linkkiä pikaisesti (pahoittelut kielivalinnasta):
https://en.wikipedia.org/wiki/Adrenal_fatigue
http://www.webmd.com/a-to-z-guides/features/adrenal-fatigue-is-it-real
http://www.mayoclinic.org/diseases-...e/expert-answers/adrenal-fatigue/faq-20057906

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom