olen aiemmin tehnyt kaiken hyvin huolellisesti, kun vielä uskoin että jotain tulosta tapahtuu. esim punnitsin ruokani hiilarimäärät. se nyt ainakin on totta että jos syön yli 60g pv, vaikkakin treenin ympärillä, rasva ei pala. olen sivuuttanut yleisesti kaloreiden laskemisen, koska niin monella on hyviä kokemuksia VHH-elämäntavasta niinkin, että rasvaa tulee syödä riittävästi (ei liikaa.) koen että jos vähennän rasvaa niin tulee nälkä. nälkä on perseestä. ei laihdutus ole nälän arvoista o_O ja rasvahan se kylläisyydentuottaja on. hyvä huomio lihaskalvot tukossa - aineenvaihdunta ei pelaa. kaikki raskas tuntuu täysin luontevalta lihaksissa; 6-12 toistoa, sitä enempi tai aerobinen kuten pyöräily tai juoksu tuntuu niin kipeältä jaloissa että tekee mieli itkeä. eli lihakset jaksaisi mutta kalvot ei anna periksi.
juon vettä.
kai tässä sitten on viisainta syödä vähemmän sitä rasvaakin. ehkä joillakin on juuri siitä kiinni. ja tää on just sellaista inhottavaa rasvaa joka on sitoutunut lihaksiin, ei niinkään roiku löysänä ja helposti lähtevänä.... hmm.. niin ja hedelmät kieltoon, maksahan käsittelee fruktoosin ensisijaisesti ja varastoi sillä aikaa kaiken muun. tuota en muistanut.
olen kyllä kauhulla lukenut ihmisistä jotka elää miinusenergialla eikä laihdu. eikö se ole luonnonlakien vastaista ?