Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
toolate sanoi:Ei kannata pyöritellä. Itsellä ottaa liike parhaiten, kun tanko on vartalon etupuolella ja ylävartalo hieman eteenpäin kallistuneena.
Timba79 sanoi:Ja pää "pystyssä" eli vähän vaikka yläviistoon katsoen, tälleen tuntuu kunnolla.
tikkuniska sanoi:Itse teen vaan kohauttamalla. Tuntuu että olkapäät hajoaa tuolla pyörittelyllä pitemmän päälle.
Leuka alas kässärit sivuilla ja nytkäytys pikkasen taka yläviistoon(onpa vaikeasti selitetty), mutta kuitenkin sillain ottaa hyvin, muistaakseni yates teki tällä tyylillä.Massamaster sanoi:Pyörittely ei olekaan järkevää. Leuka alas, kässärit sivuilla- ei edessä- ja nosto suoraan ylös. Alhaalla kunnon venytys eli laaja liikerata.
neutraali sanoi:Leuka alas kässärit sivuilla ja nytkäytys pikkasen taka yläviistoon(onpa vaikeasti selitetty), mutta kuitenkin sillain ottaa hyvin, muistaakseni yates teki tällä tyylillä.
Powerhousu sanoi:Heiii!!! Ton sä kuulit multa. Ja onko kiitosta kuulunu, niin, onko? Mä en puhu sulle enää. Sika. :itku:
Desert sanoi:Olankohautushan on sitten selkäliike, koska se kohdistuu epäkäslihakseen. Ettei tolla liikkeellä saada kauhean suurta kasvua hartiohin.
Ainakin kirjoissa mitä olen lukenut, niin ko. liike luokitellaan selkäliikkeeksi. Mutta anteeksi jos olen väärässä...erehtyminen on inhimillistäPowerhousu sanoi:Mitäs tää nyt tarkotti? Hartioihinhan tää nimenomaan ottaa. Ettet vaan sekottais hartioita ja olkapäitä? Kyllähän epäkkäät jatkuu puoleen väliin selkää asti, ja se mitä osaa epäkkäistä haluaa rasittaa, riippuu liikkeestä. Eli olankohautukset ottaa hartioihin, ja selkäliikkeissä lapojen vetäminen yhteen aktivoi epäkkäiden alaosan.
neutraali sanoi:Leuka alas kässärit sivuilla ja nytkäytys pikkasen taka yläviistoon(onpa vaikeasti selitetty), mutta kuitenkin sillain ottaa hyvin, muistaakseni yates teki tällä tyylillä.