ojentajista...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No piru vie, pitää jokupäevä sitten sitä dippiä kokeilla ihan kunnolla, eikä tällä kertaa kädet jo treenattua :D

Dipin kanssa kannattaa sitten olla aika varovainen. Mä oon kauan tehny dippejä, eikä ole paikat valitellu..kunnes sitten keväällä tein lisäpainojen kanssa ja yhtäkkiä napsahti rinta.

Yusu sanoi:
Dipin kanssa kannattaa sitten olla aika varovainen. Mä oon kauan tehny dippejä, eikä ole paikat valitellu..kunnes sitten keväällä tein lisäpainojen kanssa ja yhtäkkiä napsahti rinta.

Joo, toi on yksi syy miksi olen dippiä kartellut. Kaikkialla varoitellaan myös sen huonoista puolista.

Dippi on ihan pätevä viimeisenä liikkeenä, silloin ei enää välttämättä niitä laisäpainoja tarvita. Joskus tuli enemmän dippailtua ja muistaakseni sain 8-10 toistoa 40 kg lisäpainoilla. Mutta sitten rupesi olkapää ottamaan kipua kunnolla. Senjälkeen en oo paljon kun omalla painolla joskus lopuksi dippaillut.

-Marchi- sanoi:
Gilly, gilly, penkkimaksimi on vain semmoinen poikien juttu, jolla pystyy "taviksia" vähän... "huijaamaan" koska onhan se yleisesti salila käymisen mittareita...
...Ehkä tuo selvensi meitä poikia sinne tyttöjen ajatusmaailmaan. :rolleyes:

Voi jee, mä olen muuten loppuikäni ihan ältsin kiitollinen, kuin selitit minulle tuon, enpäs ollut ikinä-kuunaan tuosta aikasemmin kuullutkaan :rolleyes:

Dipeistä: kunhan saan olkapääni kuntoutettua, tarkoitua on aloittaa dippaaminenkin taas (ehkä, katsotaan nyt). Jos ja kun alat dippejä harjoitella, niin älä tee kovin syviä, suora kulma kyynärpäässä riittää IMO oikein hyvin. Ei siis MISSÄÄN nimessä niin syvään, kuin esim. exrx.netin videopätkässä tehdään, johan tuossa hajoaa vahvemmatkin olkapäät, hui sentään! :eek: Ja alaslasku dipeissä hitaasti ja varovasti, eikä mitään pompautusta ala-asennossa (niinkuin ei tietty siinä penkissäkään ;)).

-Marchi- sanoi:
Dippi on varmasti hyvin oivallinen liike! Ei siinä mitään! Mutta elopainokun pyörii siinä 95 kilossa, niin ei tahdo dibbailut onnistua. En ole kyllä pitkään aikaan kokeillutkaan... Jokus reenin päätteeksi on ehkä pari mennyt tms..

Mikset tekis penkkidippiä? Se pitäis kyllä onnistua, vaikka elopainoa olis reippaamminkin.

Gillyanne sanoi:
Voi jee, mä olen muuten loppuikäni ihan ältsin kiitollinen, kuin selitit minulle tuon, enpäs ollut ikinä-kuunaan tuosta aikasemmin kuullutkaan :rolleyes:

Oli kiva olla avuksi!

Vilma-Liina, mmhh... Eli varmaankin se, että roikottaa persusta tavallisen
penkin laidalla ja puskee siltä ylöspäin... Pittääpi joskus kokeilla... Kuulostaa vähän joltain aerobicci-sovellukselta :)

-Marchi- sanoi:
Kuulostaa vähän joltain aerobicci-sovellukselta :)

No ei toi ole mitään aerobicciä jos teet tota kunnolla esim. kahden penkin välissä. Ei ne lihakset edelleenkään tunnista mitä liikettä teet ja jätä sen takia kasvamatta :) Jos oma massa ei riitä, niin lisäpainoa syliin. Eiköhän ala toimia.

-Marchi- sanoi:
... Eli varmaankin se, että roikottaa persusta tavallisen
penkin laidalla ja puskee siltä ylöspäin... Pittääpi joskus kokeilla... Kuulostaa vähän joltain aerobicci-sovellukselta :)

Sehän se. Tiedä nyt tuosta aerobicista, mutta jos tavallinen dippi on liian raskas, niin kyllä tässäkin ainakin alkuun haastetta lienee... ;) Ja voihan syliin tosiaan ottaa niitä lisäpainoja, jos ei muuten tunnu missään.

Pieni varoituksen sana kuitenkin tässä vaiheessa: Pahoittelen, että jankutan koko ajan olkapäistä, mutta kun itse olen kantapään kautta oppinut, että niitä KANNATTAA kohdella hyvin, niin en haluaisi muiden tekevän samoja virheitä mitä itse olen tehnyt... Elikkäs ainakin minulla tuo penkkidippi on olkapäiden kannalta paljon pahempi, kuin tavallinen. Johtunee siitä, että olkapäät joutuvat siinä melkoisen venytyksen ja myös rasituksen kohteeksi. Eli jos kokeilet, niin VAROVASTI ja HYVÄLLÄ TEKNIIKALLA, tätä en voi koskaan painottaa liikaa.

Hyvä ojentajaliikehän tuo penkkidippikin on, ei siinä mitään. :piis:

Hehe Gilly, itsekin tuppaan jankuttamaan selän ja polvien vaaroista, koska ne saa niin helposti tuhottua. Nim. kokemusta on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom