ojentajien kiinteytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Roina
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Totta. Väitteet perustuu myös nykyiseen käsitykseen, jotka perustuu tutkimustuloksiin. Kuten hyvin tiedätte niin jo ala-asteella opetetaan mitä tarkoitetaan tuolla "nykyisen käsityksen mukaan"-virkkeellä.

olen nähnyt tutkimuksen jossa tultiin lopputulokseen että lihaksia voidaan kasvattaa vain kuvittelemalla treenaavansa, enkä edes keksi juttua. haluan nähdä muutaman kunnon tutkimuksen missä todetaan että lihasta voi kasvattaa tietystä kohtaa. joku tuntuma on eri asia kokonaan. jos sinä ja quincy taylor kumoatte väitteillänne fysiikan lakeja ja ihmisen anatomiaa niin nobelia sulle. :david:

olen nähnyt tutkimuksen jossa tultiin lopputulokseen että lihaksia voidaan kasvattaa vain kuvittelemalla treenaavansa, enkä edes keksi juttua. haluan nähdä muutaman kunnon tutkimuksen missä todetaan että lihasta voi kasvattaa tietystä kohtaa. joku tuntuma on eri asia kokonaan. jos sinä ja quincy taylor kumoatte väitteillänne fysiikan lakeja ja ihmisen anatomiaa niin nobelia sulle. :david:

Totta ja joku sano että tuommoinen netissa huutelukin kasvattaa lihaksia. Ois sunkin aika varmaan pistää kuvat näkyviin.

Quincy ei ole ainoa pro-kehonrakentaja historiassa, joka noin sanoo.
Ja kannattaisi perehtyä vaikka tuohon suhteellisuusteoriaan ja siihen onko se välttämättä sittenkään ihan paikkaansapitävä kosmologisine vakioineen. Siitäkin kun on viime vuosina tullut hyvin ristiriitaisia havaintoja.

Ja minä ja Quincy ei olla niitä tehty.

EDIT: ja lue se koko viesti mielellään äläkä revi yhtä kohta josta voit ruveta aukomaan päätä.

kyllähän savonmaken kirjassakin kerrotaan miten eri liikeet aktivoivat eri kohtia lihaksesta vaikka samaa kinkkua olisikin.

...ehkä makekin oli eksyksissä ja kuvitteli vain kuten moni muukin huippukehonrakentaja..:jahas:

...

Taas vaihteeksi tää menee pakkiksella tämmöseksi.. ihan asiallinen thread kysymys oli, mutta aletaan sitte vääntää jostai tämmösestä niinku täs yllä.. pari sivua paskaa jauhettu turhaa taas jo tähä mennesä.

Jatkakaa toki. :jahas:

En ole pröö-kehonrakentaja, mutta mulla ainakin ojentajan- ja hauiksen kiinnityskohdat ovat ylhäällä. Eli toisinsanoen kädet ovat hauiksen ja oikkarin alaosasta ohuet.

Onhan nuihin kaikkea kokeiltu, mutta ei ainakaan minulle "eri liikkeet" muokkaa lihasta juuri tietystä kohtaa. Yksilöllisiä eroja varmaan kuitenkin on.

Ylärintakin on paska, vaikka siinä nuo kaksi lihasta onkin:(
kait ne on niitä geenejä sitten...

Jollain vähemmän lepposalla tyypillä saattais mennä tommoseen vinkumiseen hermot. Puhuin siitä käytännöstä edelleenkin.

Mutta mähän kerroin tossa yhessä postissa myös ihan niitä käytännön kokemuksia mitä oon omalla kohdallani huomannut. Sulta taas kun kysyi, että onko käytännön kokemuksia niin kerrot vaan kuinka ammattikehonrakentajat ovat sanoneet/tehneet sitä ja tätä...

Kiitos tästä valitsevasta kahden sivun kritiikistä :D Noh itseppä sitten teen vain ojentajia hullnu lailla niin kai sieltä se "alaosakin" alkaa pilkottaa pikkuhiljalleen.

siis voinko kiinteyttää jollain tietyllä liikkeellä jotain tiettyä aluetta esim kainalon läheisiä ojentajia vai en ?

siis voinko kiinteyttää jollain tietyllä liikkeellä jotain tiettyä aluetta esim kainalon läheisiä ojentajia vai en ?
Luitko ollenkaan tätä threadia?
Et juurikaan pysty vaikuttaa siihen, mikä osa ojentajastasi ''kiinteytyy''. Jos siellä löysää on niin tiristelet pois ne.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
näin on.

tässä näkyy hyvin.
EPV0027-01.jpg

Tuossa ei näy erikseen pectoralis majoria ja minoria. Pectoralis minor on pectoralis majorin alla lähes pystysuorassa asennossa, ei tuo ylempi osa rintalihaksesta. katso esim :
pectoralisminor.jpg

:offtopic: Tyhmä kysymys, mutta menkööt.
Monella kehoilijalla, kuten tässä ketjussakin esiintyneellä, on joitakin näppylöitä ihossa... Ovatko yleensä aknen aiheuttamia?

Mutta mähän kerroin tossa yhessä postissa myös ihan niitä käytännön kokemuksia mitä oon omalla kohdallani huomannut. Sulta taas kun kysyi, että onko käytännön kokemuksia niin kerrot vaan kuinka ammattikehonrakentajat ovat sanoneet/tehneet sitä ja tätä...

Sitten multa meni vaan pahasti ohi se. No harm done :)
Itse en siis erityisemmin usko, että silminnähden pystyisi vaikuttaa lihaksen muotoon natikkana, koska lihaksille on melkein mahdotonta saada oikeasti isoa kokoa. Kenties huipulla roinan kanssa isoissa lihaksissa tällaista eroa muodossa voi havaita. Kenties ei.

En usko, että sinun tai minun käytännön kokemus on missään mielessä verrannollinen ammattikehonrakentajiin.

:offtopic: Tyhmä kysymys, mutta menkööt.
Monella kehoilijalla, kuten tässä ketjussakin esiintyneellä, on joitakin näppylöitä ihossa... Ovatko yleensä aknen aiheuttamia?
Akne, maitotuotteet, lisäravinteet... Eri ihmisillä eri syistä, mutta varmasti akne on usein syynä.

lihas joko supistuu tai ei. et pysty supistamaan vain hauiksen alaosaa tai ojentajan vasenta puolta yms. ja koska lihas voi supistua vain yhdellä tavalla niin silloin rasitus on aina samanlaista jolloin kehitys on aina samanlaista. neliö.

Melkein OT, mutta onko tuo lihaksen vai hermotuksen ominaisuus? Meinaan jos esim. laitettaisiin elektrodit vain hauiksen alaosaan ja näin käsi heilumaan ulkoisen komennon alla, niin supistuisiko silti koko hauis vai pääasiassa alaosa?

Aika vinkeä voisi olla tuommoinen robottitreeni, piuhat vaan kiinni ja menoksi...

Melkein OT, mutta onko tuo lihaksen vai hermotuksen ominaisuus? Meinaan jos esim. laitettaisiin elektrodit vain hauiksen alaosaan ja näin käsi heilumaan ulkoisen komennon alla, niin supistuisiko silti koko hauis vai pääasiassa alaosa?

Aika vinkeä voisi olla tuommoinen robottitreeni, piuhat vaan kiinni ja menoksi...

Lihassolut (poikkijuovainen lihas) ovat pitkulaisia soluja. Yksi lihassolu on aina koko lihaksen mittainen, joten erillistä supistusta ylhäällä ja alhaalla ei voi mitenkään tapahtua.

Lihassolut (poikkijuovainen lihas) ovat pitkulaisia soluja. Yksi lihassolu on aina koko lihaksen mittainen, joten erillistä supistusta ylhäällä ja alhaalla ei voi mitenkään tapahtua.

Ei kai ny siellä sentää yksi solu ole lihaksen mittainen?! Eikös se ole se poikkijuovaisten lihassolujen muodostama kudos joka on lihaksen mittainen.

Ei kai ny siellä sentää yksi solu ole lihaksen mittainen?! Eikös se ole se poikkijuovaisten lihassolujen muodostama kudos joka on lihaksen mittainen.

Kyllä jokainen lihassolu on koko lihaksen pituinen luurankolihaksissa (kun ottaa huomioon päissä olevat jänteet, jotka ei ole enää lihassolua). Ympärysmitta taas yksittäisellä lihassolulla on jotain 50mikrometrin luokkaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom