Ojentajien hidas palautuminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oletko varma, ettei siellä ole jänteet ärtyneet? Aikamoisen kummallisen kuulosta, että lihas käyttäytyisi tuolla tavalla eikä vastaisi mihinkään kuntoutukseen.

Voisit käydä hierojalla hierottamassa ojentajat kunnolla auki, ja mieluusti pari - kolme kertaa sopivin välein. Jos ne on oikein kunnolla tukossa eikä ravintoaineetkaan pääse liikkumaan niin tuosta saattaa olla apua. Itse hierotan ojentajia säännöllisesti koska tuppaavat jumittamaan kovasta rääkistä.

Hmm, vuoden kävin aikanaan urheiluhieronnassa, tosin silloin ei ehkä keskitytty tarpeeksi ojentajiin. Olen myös ite koittanu tennispallolla niitä runnoa, mutta sekään ei ole auttanut.

Treenaa niitä joka toinen päivä semi kovalla intensiteetillä ja melko alhaisella volyymilla ja katso mitä tapahtuu.

Tätä pitää kokeilla. Mulla nyt vähän terminologia hukassa...

Kova intensiteetti = raskailla painoilla, vai lyhyillä palautuksilla?
Alhainen voluumi = vähän sarjoja, vai lyhyitä sarjoja?

Hmm, vuoden kävin aikanaan urheiluhieronnassa, tosin silloin ei ehkä keskitytty tarpeeksi ojentajiin. Olen myös ite koittanu tennispallolla niitä runnoa, mutta sekään ei ole auttanut.

Tätä pitää kokeilla. Mulla nyt vähän terminologia hukassa...

Kova intensiteetti = raskailla painoilla, vai lyhyillä palautuksilla?
Alhainen voluumi = vähän sarjoja, vai lyhyitä sarjoja?

Kova intensiteetti eli isot painot. Alhainen volyymi eli vähän toistoja yhteensä. Mun mielestä paras tapa hieroa ojentajia itse on laittaa tanko telineeseen noin rinnan korkeudelle ja sitten tankoa vasten murjoa ojentajaa.

Melkein sama täälä, melkein.

1 Jalat
2 lepo
3 harteet, tissit, ojentajat
4 lepo
5 selkä, hauis, forkut
6 lepo
1
jne.

Mulla tuossa reenin lopussa ojentajille 3 liikettä ja 3 sarjaa. Tissit ja olat saan hyvin eristettyä pois ojentajilta, korkeintaa lämpee siinä, mutta välittömästi ekan ojentaja-liikkeen jälkeen aivan verestä tukossa ja tohjon-paskana.
Tuntuu välillä et allit on niin hermottuneet, et ei tarvii ku koskea niin jo sattuu. Hyvä niin. Ottaa sitä kautta todella hyvin jumppaa vastaan. Olen onnellinen siitä, että oon oppinu ajan myötä hermottaan ne tollaseksi. Palautuu normaalisti muiden lihojen lailla. Me ollaa niin erilaisia kaikki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom