Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
wnb sanoi:Elikkäs miltä kuulostaa kokeneempien korviin?
Jako: Rinta-Ojentajat | Selkä-Hauis | Jalat-Olkapäät? | Lepopäivä.
Ja treeni kestäisi kauan (ainakin mulla), jos teen samalla rinnan 3x, ojentajat 2x ja olkapäät 2-3x.
Mielipiteitä? :arvi:
Grosskopf sanoi:Kauanko kestää tehdä etureidet 5x, takareidet 3x, pohkeet 3x, ja siihen päälle olkapäät 2-3x ?
Melko kauan, luulisin.
wnb sanoi:En tee itse noin paljon, vaan:
4x Kyykky/Prässi
2x Ojentajat
2x Koukistajat
2x Pohkeet
ja 12 toistoa.
Ihan perus kolmijakoinen, ihan toimiva juu. Tos voi kyl vähän ojentajat olla kovan rintareenin jälkeen jo aika poikki. Yks mahollisuus ois kyl että ottaisit rinnan ja ojentajat, sekä selän ja hauikset eri reeneissä, niin tulisi sekä ojentajille että hauiksille suora ja epäsuora reeni, kuten:wnb sanoi:Elikkäs miltä kuulostaa kokeneempien korviin?
Tuntuu, että jos laittaa rinta-ojentaja -päivään vielä olkapään, niin tehot tippuu koska penkissä ja vinopenkissä tulee kuormitusta jo olkapäille.
Jalat-Olkapää -jaossa olkapäät saavat yhden välipäivän kumpaankin suuntaan.
Ja treeni kestäisi kauan (ainakin mulla), jos teen samalla rinnan 3x, ojentajat 2x ja olkapäät 2-3x.
wnb sanoi:Eikös SMVJ ole lähinnä selkäliike?... Ainakin selkäpäivänä olen sitä tehnyt... :D
wnb sanoi:Elikkäs miltä kuulostaa kokeneempien korviin?
Tuntuu, että jos laittaa rinta-ojentaja -päivään vielä olkapään, niin tehot tippuu koska penkissä ja vinopenkissä tulee kuormitusta jo olkapäille.
Jalat-Olkapää -jaossa olkapäät saavat yhden välipäivän kumpaankin suuntaan.

wnb sanoi:Antakaa vinkkejä, kun teen tällä kolmijakoisella!?!? :thumbs:
Jalkapäivä:
Jalkakyykky *4
Ojentajat *3
Koukistajat *3
Pohkeet *3
Pystypunnerrus *3
Viparit eteen-taakse-sivulle *2 kutakin
...
Penkki *4
Vinopenkki *2
PecDeck/Viparit *2
Ranskalainen punnerrus *2
Ojentajat taljassa *2
Miltä kuulostaa? (Ei, en jaksa kahlata valmiita treeniohjelmia, antakaa arvostelut ja vinkit tähän)![]()