ojentajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viking is back!

Luulin jo, että kadonnut on maan päältä...

Ja asiaan... Kapee penkki ensin, sit ranskalainen istualtaan ja sit pushdown! Esmes...

Dippi lisäpainoilla tai ilman kykyjen mukaan :) .

Viikinki_84:selle ei kapeeta penkkiä mukaan ohjelmaan, sanon minä. Rinnalle näytti (viitaten threadiin; "apuja tarvittaisiin") tulevan aivan liikaa treeniä jo muutenkin. dippi, ranskalainen dippi ja push down - siinä tarvittavat liikkeet.
Sitten kun osataan tehdä normaalisti rintaakin, voi harkita kapeaapenkkiä ja myöskin lattiapenkkiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täällä porukat näköjään vannoo aika paljon ton dipin nimeen. Itse en ole ikinä sitä kokeillut. Ei siinä mitään, varmaan tosi hyvä perus liike ja vois ottaa vaikka itsellekin sen mukaan ohjelmaan vaihtelun vuoksi.

Mä en dipistä ojentajaliikkeenä välitä.
Sen sijaan rintalihasversio toimii mulle hyvin varsinkin vikana liikkeenä.

Ojentajille teen monia liikkeitä, mutta yksittäisenä saan parhaan paino/tuntuma/venytys-yhdistelmän kehden käden käsipainopunnerruksella istuen niskan takaa.

Ja mutkaranskalainen maaten/samalla tangolla kapea penkki yhdistelmänä on tosi tehokas.

Dippi ei tosiaankaan sovellu ainakaan meikäläiselle lisäpainoilla tehtynä mikäli penkkiä treenataan lujaa.Push down-taljassa on hyvä perusliike,käy hyvin myös voimaliikkeeksi.

Originally posted by Krusifiksi
Dippi on saatanasta. Tappaa olkapääraukat.

Niin on ja niin tekee. Tosin helvetin hyvä (apu)liike (penkkiä varten), jos olkapäät kestävät. Minulla eivät kestä.

Onkos kukaan kokeillu ranskalaista vinopenkissä. Tuntuu ainakin ihan sairaan hassulta jo sarjan aikana. Ja se tunne vaan paranee seuraavaks päiväks.

Mulle sopii parhaiten kapeapenkki ja Dippi-punnerrus lisäpainoilla. Salilla on myös Dippi-kone missä saa mielestäni hyvin ojentajat treenattua.
:cool:

Originally posted by Krusifiksi
Dippi on saatanasta. Tappaa olkapääraukat.

Mä kun joskus pari vuotta alotin dippaamaan, ni mulla kasvo kolmessa kuukaudessa ojentajat enemmän kuin mitä ne oli kasvanu ennen sitä kolmessa vuodessa. Sääli vaan, että just noi olkapäät oli sen kolmen kuukauden jälkeen siinä kunnossa, että vieläkään en ole dipin pariin kunnolla pystynyt palaamaan ja penkkitreeni on aika rajoitettua. En uskalla oikein mennä alle kaheksan toiston sarjoihin, kun pelkään olkapäiden poksuvan taas... Eli kierrätän 8-10 toistoa, 12-15 toistoa ja 15-20 toistoa eri treenikerroilla. Lihakset kasvaa hiukan, mutta voimat aivan liian hitaasti.

Joskus haluaisin vielä dippiä alkaa kunnolla tekemään, mutta jotain pitää noille olkapäille keksiä ennen sitä.

Kyllä mullekin tuo dippi on se kuningas ojentajaliike. :) Kapea penkki on lähes yhdenvertainen perusliikkeena ja ranskalainen punnerrus istuen käsipainoilla erinomainen liike myöskin. Pushdown taljassa on lähinnä mukava tehdä, mutta ojentajia sillä on ole saanut vakuutettua vaikka superpuhtaasti rutistankin positiiviseen loppuun asti. Mutta kyllä mulla tuo silti on usein ohjelmassa, kun sitä on niin mukava rutistella viimisenä liikkeenä. :)

Back
Ylös Bottom