Ojentajat taljassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaunty
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Elikkäs, oon nähny tota porukoiden tekevän kahella eri tavalla

1. kyynerpäät kyljissä kiinni
2. kyynerpäät sivuilla

joten onko tässä joku suurikin ero, tuntuuko toinen paremmin tai kannattaako noitakin vaihella vuoro viikoin?

Ite tehnyt aina kyynerpäät kyljissä ja tuntunu hyvin ojentajissa..

no en tiedä onko hirveästi väliä, kunhan treeni menee niille ojentajille. sitten on myös niitä jotka ottavat ylhäältä vauhtia ja painavat sen viimeisen kymmenen senttiä koko kropalla. ei hyva :jahas:

Jos satun tuota liikettä tekemään niin teen sen kyynärpäät kyljissä kiinni. olen kokeillut myös kyynärpäät irti kyljistä (siis leveämmällä otteella) ja myös se tuntui hyvältä.

Jep monasti näkee että haetaan ylhäältä vauhtia päästämällä kyyynärpäät ylös, ja vastaavasti kahva painetaan alas asti päästämällä kyynärpäät sivuille, tällöin liike muistuttaa lähinnä alaviistopenkkiä tai dippiä.

Kyynärpäät vaan kiinni kyljissä, ei tarvii mitenkään puristaa mutta koita pitää paikallaan.

edit: Itse kun tein tuota liikettä oli kyynärpäät muutaman sentin irti kyljistä, eli kyynärvarsi oli kohtisuorassa alaspäin, hartiat kun onneksi leveämmät kuin vyötärö :D Siitä asennosta en päästänyt niitä mihinkään suuntaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom