Ojentajareeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja porsas
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
No nii...
Mä oon käyny ny öö.....8kk salilla 3-4 krt/vko. Muut lihasryhmät kehittyny vähä, mutta ojentajat erittäin vähän. Kapeapenkki alottaessani 10x30kg nyt 10x35kg. Ojentajareeni ollu koko ajan suurinpiirtein tälläänen.

Kapeapenkki 3x10
Ranskalainen 3x10
Taljaojennus 2x12

Missä vika vai oonko :david:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tee kapeapenkki ja ranskalainen otsalta vuoroviikoin...
Sitten Pushdown neljä sarjaa (ojentajat taljassa)
Dippi max toistot omalla painolla...

Veikkaus:
Teet liikkeet täysin väärin ja syöt liian vähän.

Normaalisti 8kk aikana kapeepena kyllä nousee 10x30 -> 10x60 ainakin. Jos kerta kerran viikossa ojentajat reenaat tolla ohjelmalla.

Koita vaikka isommilla painoilla.
Kapeeta penkkiä (oteleveys 20-45tj) joka viikko 2.5kg isommalla painolla 3 sarjaa niin monta toistoo kun vaan ikinä jaksat. Sitten meet kotiis ja syöt prkleesti !:whip:

syötkö tarpeeksi??
mä aloitin käymään salilla huhtikuussa samalla ollessani dieetillä. kesään mennessä ei suurempaa kehitystä ollut havaittavissa. kesällä en tehnyt mitään ja nyt syksyllä aloitin uudestaan salilla käymisen. nykyään syön riittävästi ja "oikein" (tai ainakin paremmin kuin ennen) ja esim. penkkiykkönen on noussut 10kg alle 2 kuukaudessa.

edit: niin ja tissin/ojentajat treenaan kerran viikossa

Eihän pushdownissa kuulu päästää käsii iha ylös asti. Päästät sillee et painot ei pauku ni pysyy jännitys lihaksissa.

Kyllä mä päästän niin ylös kuin on mahdollista ilman että alkaa kyynärpäät vispaan. Tietty niin että pysyy kunnon jännitys sekä puristuksessa että palautuksessa. ja toi on Naruilla yhtä nautintoa. nam nam :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suosittelen tekemään kapean penkin toisto määrää laskien ja painoja lisäten esim.12-10-8-6-4-2 ja joka sarjaan yrität lisätä painoa,jos et pysty lisäämään painoja joka sarjaan niin pidä ne ainakin samana.Dippiä joka toinen kerta ja sitte ojentajat taljalla niin kyllä pitäs tulla ojentajiin massaa ja voimaa.

Mulla sattuu olkapäihin tajuttomasti, jos teen köydellä. Kieltämättä tuntuma on aikas hyvä mutta tuon kivun takia en pysty tekemään sitä.

Tee yksi käsi kerralla jos haluat todellista tuntumaa... jätä kapeapenkki vähän rinnasta irti ni se ei rasita niin paljon olkapäitä...

minulle on sopinut nuo narulla tehtävät ojentaja väännöt..niillä olen itse saanut kehitystä aikaan..alkuunsa tein paljo kapeata penkkiä mutta se on jäänyt nyt vähemmälle huomiolle..mutta lukemani perusteella pitäisi sekin ottaa taikaisin käyttöön..ja nuo dipit on todella tehokkaat niin kasvattamaan ojentajaa kuin myös nostamaan penkkitulosta :thumbs:

Zone-sarja -42%
Originally posted by Nahka
Veikkaus:
Teet liikkeet täysin väärin ja syöt liian vähän.

Tekniikka varmaankin kusee ja pahasti. Ravinnosta se tuskin on kiinni ku muut lihakset kehittynyt suhtees palijo enemmä.

:offtopic: Kuinka te teette kapian penkin, pitääkö ne kädet pitää kiukulla kiinni kyljis vai saako ne mennä sivulle??????

Juu mulla ainaki tepsi dipit ojentajiin, niitäkun en saanu sillon alussa tehtyy kun joku 3 tjsp. nyt voi paukuttaa parikymmentä aika helposti

miten te teette ton pushdownin narun kanssa. siis painatteko vaan alas vaan levitättekö sen narun eli viette vähän leveemmälle...

Originally posted by porsas
Tekniikka varmaankin kusee ja pahasti. Ravinnosta se tuskin on kiinni ku muut lihakset kehittynyt suhtees palijo enemmä.
Miten tekniikka voi kusta noin pahasti? Ja kuinka paljon enemmän ne muut lihakset sitten on kehittynyt? Tuntuuko treenin aikana kova pumppi? Tuntuuko treenin jälkeen/seuraavana päivänä, että olet ojentajilla jotain tehnytkin? Itellä toimii ojentajiin parhaiten ranskalainen ja talja.. Kokeile eri toisto määriä ja painoja.

Minulla tehoaa parhaiten jos tekee ojentajapunnerruksen taljassa viimeisenä liikkeenä ja viimeisen sarjan pudotussarjana...

edit: ja ne pudotussarjat tottakai tuntuman mukaan, ei niitä joka reenissä oo tarkoitus tehdä...välttämättä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom