Ojentajapunnerrus käsipainolla pään takaa, olkapää-ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Golibri
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Olen ottanut ojentajatreeniin testiin ojentajapunnerruksen istuen käsipainolla pään takaa. Ongelmana on se, että kyynärpäät "leviävät" herkästi ulospäin ja toinen tai molemmat kädet kääntyvät olkapäästä ulospäin. Tällöin punnerrus ei onnistu ja isommilla painoilla lienee aiheuttavan herkästi vammatumisen? Mitä liikkeessä tulis ottaa huomioon ja mitä ilmeisesti teen väärin? Ongelmana on yliliikkuvat nivelet joka raajassa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vähän hankala sanoa näkemättä miten ne menee. Ite teen tuon liikkeen välillä kyynärpäät hallitusti pään vierellä ja sitten taas välillä kädet täysin levällään. Varmaan kannattaa keskittyä miten pidät siitä käsipainosta kiinni ja yläselkä hyvin tuettuna.

Vähän hankala sanoa näkemättä miten ne menee. Ite teen tuon liikkeen välillä kyynärpäät hallitusti pään vierellä ja sitten taas välillä kädet täysin levällään. Varmaan kannattaa keskittyä miten pidät siitä käsipainosta kiinni ja yläselkä hyvin tuettuna.

Okei, eli oon tehnyt liikettä niin että kyynärpäät osoittaa suoraan eteenpäin. Jos koitan tehdä isommilla painoilla, niin viimeisillä toistoilla kyynärpäät kääntyvät osoittamaan kello kymmeneen ja kahteen. Eli vissiin voimat ei riitä. En tiennyt, että liilettä voisi tehdä myös kyynärpäät levällään. Pitääpä seuraavassa treenissä kokeilla pienemmällä painolla, että missä se tuntuu

Lee Priest teki kyynerpäät sivulle sojottaen, kuten monet muutkin huiput. Tee niin kuin sinun on kivuton tehdä, ja miten saat hyvän venytyksen ja supistuksen.

Okei, eli oon tehnyt liikettä niin että kyynärpäät osoittaa suoraan eteenpäin. Jos koitan tehdä isommilla painoilla, niin viimeisillä toistoilla kyynärpäät kääntyvät osoittamaan kello kymmeneen ja kahteen. Eli vissiin voimat ei riitä. En tiennyt, että liilettä voisi tehdä myös kyynärpäät levällään. Pitääpä seuraavassa treenissä kokeilla pienemmällä painolla, että missä se tuntuu

Teet siten miten tuntuu luonnolliselta. Kummatkin asennot toimii. Painoja sen mukaan, että ei riko itseään ja mun mielestä tossa liikkeessä ei edes kannata mennä alle 8 toiston, koska aika raju liike.

Tuosta neuvoa, jos tuntuu hankalalta.

Zone-sarja -42%
Tosiaan mieluummin treenin loppupuolelle, kuin alkupuolelle toi liike. Aika raju venytys tulee, niin olis hyvä, että olis lihakset kunnolla lämmennyt ja jopa esiväsytetty jollain turvallisemmalla liikkeellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom