Ojentaja kipeä sarjojen välillä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alkoi tuossa viikko sitten oikeaa ojentajaa särkemään tuosta kyynärpään puolelta, puristusvoimakin osittain kateissa. Vihlontaa ei tunnu niinkään sarjojen aikana, vaan niiden välillä kun leputtelee kättä. Buranaa tullut syötyä sen 3x600mg päivässä. Eilein yritin ilman buranan voimaa vetää reenin, mutta kipu vain tuntuu pysyvän, ilmeisesti jokin tulehdus kyseessä?

Aivanko joka liikettä tehdessä vai mitenkä? Se helpottaa kummasti kun sen tietää. Mutta varmasti osumaa ottanut ja tulehdus täysin mahollinen

Kaikki jossa ojentaja ottaa osumaa; penkki, dippi, ranskalainen jne. Itse asiassa myös hauisliikkeiden ja maastavedon jälkeen tuntuu eli ilmeisesti kaikki missä kädet aktivoituu :D Koko ajan semmonen polte/vihlonta päällä, kasvaa rasituksen myötä, ei kuitenkaan häiritse sarjojen aikana vaan niiden välillä.

Ja vaiva jatkuu vieläkin, buranaa tuli syötyä alkuun reilummin, mutta nyt olen yrittänyt tehdä reenin ilman. Ei niin kipeä kuin viikko sitten, mutta ikävästi vihloo vieläkin.

Samaa hommaa oli itellä pari viikkoo sitten, meni niin pahaksi että jäi rintatreeni yhteen sarjaan vinopenkkiä kun särki niin kovaa.. Olin viikon kokonaan pois salilta ja nyt ei ole enää ongelmaa esiintynyt.

Kaikki jossa ojentaja ottaa osumaa; penkki, dippi, ranskalainen jne. Itse asiassa myös hauisliikkeiden ja maastavedon jälkeen tuntuu eli ilmeisesti kaikki missä kädet aktivoituu :D Koko ajan semmonen polte/vihlonta päällä, kasvaa rasituksen myötä, ei kuitenkaan häiritse sarjojen aikana vaan niiden välillä.

Mulla tuli sama, kun treenasin liian usein liian kovaa. Jonkunlainen tulehdus lienee sullakin.

Latest posts

Back
Ylös Bottom