Oikeestikko ton palkkarin pitää maistua tolta?

Kyseessä Finnmaxin palautusjuomajauhe, "After training", makuna kaakao. Jauheen seassa pieni valkoisia pallukoita ja maku jotain sanoinkuvaamattoman järkyttävää, sellaista että pidättelen yrjöä puoli tuntia kyseisen sotkun nauttimisen jälkeen.

Kokemusta kyseisen firman tuotteista ei ole jotne en pysty vertaamaan, joten jos joku joka samaa tuotetta käyttää, valaisisi jotta onko mulle sattunut maanantaikappale vai onko se jauhe oikeasti noin pahaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koitappa ens kerralla sekottaa pienempään määrään vettä, ihan vaikka desi tai kaks. Ja noita paakkuja saa vähennettyä kun sekotat hyvissä ajoin ton mössön. Esimerkiks ennen treeniä. Tietenkin se voi vaan olla yksinkertasesti niin pahaa ettei siitä saa hyvää vaikka kuinka yrittää. :)

Mulla on Sportlifen kaakaon makunen palkkari, joka maistuu about normaalille veteen sekotetulle kaakaolle. Eli ei ainakaan järjestään kaikkien palkkareiden kuulu maistuu pahalle. Kannattaa kattoa ainesosat esim onko se maustettu aromilla vai oikeella kaakaolla jne.

Koitappa ens kerralla sekottaa pienempään määrään vettä, ihan vaikka desi tai kaks. Ja noita paakkuja saa vähennettyä kun sekotat hyvissä ajoin ton mössön. Esimerkiks ennen treeniä. Tietenkin se voi vaan olla yksinkertasesti niin pahaa ettei siitä saa hyvää vaikka kuinka yrittää. :)

En tarkoita niitä paakkuja mitä usein jauheeseen tulee kun sitä sekoitetaan veteen, vaan kuivan jauheen seassa on pieniä valkoisia "helmiä". Ja ei maistu kylläkään kaakaolle vaan just sellaselle että yrjö lentää ja just.

Ainakin omasta mielestä nuo kaakaon makuiset on joka merkillä "vähiten herkullisia". Mutta ei sen noin pahaa luulisi olevan. Blenderillä ennen reeniä saa sekoittumaan paremmin ja maun monesti paremmaksi. Eihän parasta ennen päiväys ole mennyt?

Ite tilaan jotain mansikkaa tai vadelmaa, koska maku on aika lailla hyvä ainakin Star Nutriotionilla ja FAST:in konsentraateissa.

Jos kaikki näyttäisi olevan kunnossa ja maku on hirveä, niin kannattaa ottaa yhteyttä tuotteen myyjään.

Kyseessä Finnmaxin palautusjuomajauhe, "After training", makuna kaakao. Jauheen seassa pieni valkoisia pallukoita ja maku jotain sanoinkuvaamattoman järkyttävää, sellaista että pidättelen yrjöä puoli tuntia kyseisen sotkun nauttimisen jälkeen.

Kokemusta kyseisen firman tuotteista ei ole jotne en pysty vertaamaan, joten jos joku joka samaa tuotetta käyttää, valaisisi jotta onko mulle sattunut maanantaikappale vai onko se jauhe oikeasti noin pahaa?

Jos haluat hyvänmakuista palkkaria niin joudut melkein ostamaan Fastin tuotteita.Kalliita,mutta jos ei isoja määriä vetele niin ei niin paljon tunnu kukkarossa.Pienten valmistajien jauheet tuppaan oleen aika paskan makuista.Ulkomailta saa tilaamalla hyvää ja vähän halvemmalla jos jauheita kuluu paljon.

Ja IMO makuna suklaa on kaikkien haastavin.Ei ole vielä tullut eteen hyvänmakuista suklaata.

Jos haluat hyvänmakuista palkkaria niin joudut melkein ostamaan Fastin tuotteita.Kalliita,mutta jos ei isoja määriä vetele niin ei niin paljon tunnu kukkarossa.Pienten valmistajien jauheet tuppaan oleen aika paskan makuista.Ulkomailta saa tilaamalla hyvää ja vähän halvemmalla jos jauheita kuluu paljon.

Ja IMO makuna suklaa on kaikkien haastavin.Ei ole vielä tullut eteen hyvänmakuista suklaata.

Nyt kyllä hyvän lohkasit, eipä ole fastin tuotetta tullut eteen mikä maistuisi hyvälle... Optimum Nutriotion ja Sci-mx palkkarien maut tähän mennessä olleet mitä mainiompia mutta tosin maksavat näitä normipalkkareita enemmän.

Kokeileppa sekoittaa maitoon. Yleensä ne maistuvat maitoon sekoitettuna monta kertaa paremmalta. Itselläni on käytössä Massin MyRecovery palkkari makua minttu-suklaa, ja ensimmäisellä kerralla sekoitin sen veteen ja yrjöhän sitä meinasin lentää. Seuraavalla kerralla sekoitin maitoon, ja maku oli taivaallinen.

Nyt hessu?

Massin ja Star Nutrinitionin palkkarit maistuu aivan samalta ellei jopa paremmalta kun ylikalliit fastin jauhot. 950g 27e vs 4kg 50e
Ollut molempien valmistajien palkkaria ja maku mansikassa, suklaassa ja minttusuklaassa ollut hyvä.

Joo tää on kyllä kova. Makuasioitahan nämä on, mutta olen joka asiasta eri mieltä mitä tässä on. Ensinnäkin Fast on hirveintä ylimakeutettua mössöä mitä on ja vielä ylihintaan. Toiseksi suklaa on aina takuuvarma. Se ei ole juuri ikinä tosi hyvän makuista (mutta eipä ole mikään muukaan maku), mutta toisaalta en ole ikinä vielä maistanut sellaista suklaata mitä ei alas saa. (Paitsi Fast on aika lähellä ylimitoitetun makeutensa takia) Suklaa on siis ns. varma valinta. Kaikki hedelmäiset ja marjaisat maut on lähes poikkeuksetta ihan kamalia. Sanoin lähes koska en ole kaikkia maistanut, mutta kaikki mitä olen maistanut, maistuvat ihan kamalalta esanssiselta ja synteettiseltä paskalta. All time paskimmat maut mun kohdalla on ehdottomasti mansikka ja vanilja. Yhtäkään hyvää ei ole tullut ikinä vastaan.

Minusta kaikki maistuu paskalta. mansikka, suklaa, pistaasi ja poronliha kaikki samaa. Ruvetaanko väittelee? Makuasioista ei voi väitellä, varsinki pakkiksella se on loputon suo.

Pistä finnmaxille s.postia ja kysy asiasta. varsinkin jos oot maistanut muiden kaakaon makuisia palkkareita, eikä niistä ole ollut valitettavaa.

Ostappa Sciten Nutritionin 100% Whey Protein Professional (mansikka valkosuklaa). On aika hintavaa, mutta parhaimman makuinen, mitä olen maistanut. Heti ku sulaa jäätelöä.. :kuola:

Minusta kaikki maistuu paskalta. mansikka, suklaa, pistaasi ja poronliha kaikki samaa. Ruvetaanko väittelee? Makuasioista ei voi väitellä, varsinki pakkiksella se on loputon suo.

Pistä finnmaxille s.postia ja kysy asiasta. varsinkin jos oot maistanut muiden kaakaon makuisia palkkareita, eikä niistä ole ollut valitettavaa.

Faktoistako siten pystyy väitteleen? Siis makuasioista nimenomaan voidaan väitellä. Vai tosiasioistako voit vääntää vastaväitteitä?

Nojoo, ettei menis ihan OT:ksi niin mä sekottaisin ton palkkarin nimenomaan suureen määrään vettä. Siitä voi tulla vähän laimeemman makuista, mutta ainakin itse tykkään että se on "makuneutraalimpaa" silloin. Mä en noista juotavista nyt mitään makuelämyksiä muutenkaan hae, koska en mä niitä maun takia juo.

Niitä valkosia palleroita on aika monessa palautusjuomajauheessa, en muista tältä istumalta mitä se oli mutta joku hämärä kuva on että ne olisi vain ko. palkkarin ainesosaa joka on huonosti sekoittunut.

Koita laittaa sheikkeri täyteen vettä kun sekotat palkkaria ja kokeile. Myös tuo maito voi auttaa, mutta onhan se tietty pitkällä juoksulla kalliimpaa kuin vesi. Mutta elintasostahan täällä maksetaan, joten makuasia mihin rahansa laittaa. Jos ei auta niin kokeile muuta merkkiä, teet omaa empiiristä tutkimusta siitä että miltä yleisesti ottaen palkkarit sun mielestä maistuu. Jos on kaikki liian pahaa, niin sit pitää miettiä muita keinoja tai sit vaan kakoen niellä kaikki :)

Ei ole mullakaan kokemusta finnmaxista. Aikani vedin halpaa star nutrition heraa monta kiloa ihan vaan sen edullisuuden takia, kunnes hoksasin että helvetti, vois aivan hyvin nauttiakkin palkkarista. Joten, menin ja ostin mutant whey:tä ison säkin, maku triple chocolate eruption. Ja voi pojat kun on sitten niin hyvää että itku meinaa tulla :p täyteläistä, maukasta, suklaista ja niin ihanaa että muutun pian homoksi!!! :)

Jos kulinaariset makuelämykset on haussa, niin suosittelen pysymään erossa lisäravinteista. Jos taas lihaskasvua halajaa, niin suosittelen heittämään sen palarin ykkösellä huiviin vaikkei maistuiskaan ihan fazerin siniselle.

Edelleen makuasioita mutta,

Kerran olen ostanut myöskin Finnmaxin palkkarin, taisi olla joku marjaisa maku. Jäi moraalittomia paukkuja jatkuvasti. Ei vain sekoittunut kunnolla veteen ja oli kyllä pahaakin. Oli ensimmäinen ja viimeinen pussi tuotetta..

Jos kulinaariset makuelämykset on haussa, niin suosittelen pysymään erossa lisäravinteista. Jos taas lihaskasvua halajaa, niin suosittelen heittämään sen palarin ykkösellä huiviin vaikkei maistuiskaan ihan fazerin siniselle.

Samaa mieltä, mutta jos on varaa valita lada tai ferrari, niin mä ottaisin ferrarin. Sama lopputulos kylläkin?

Sekoittaapa sen veteen tai maitoon, niin kannattaa sekottaa se sauvasekottimella tai blenderillä jos mahdollista.. Tulee huomattavasti parempaa, eikä ole paakkuja.. Varsinkin maitoon sotkiessa kun pyöräyttää koneella sekasin, tulee semmonen tasainen sileä smoothie-tyyppinen palkkari.

En tarkoita niitä paakkuja mitä usein jauheeseen tulee kun sitä sekoitetaan veteen, vaan kuivan jauheen seassa on pieniä valkoisia "helmiä". Ja ei maistu kylläkään kaakaolle vaan just sellaselle että yrjö lentää ja just.

Oisitko laittanu esim märän lusikan tai scoopin pussii ja vesi paakkuunnuttanut jauhetta? Itelle käyny monesti :face:

---kuivassa jauheessa on niitä valkoisia palleroita siis, ja siihen joku jo vastasikin että useassakin palkkarissa on. Olen aikaisemmin käyttänyt just fastia ja...äh, just nyt en sitten muista sitä toista merkkiä, no, kuitenkin, en ole sellaisia havainnut. Tuo Finnmax kyllä sekoittuu hyvin, eikä itse nesteeseen jää paakkuja.

Kyse ei ole siitä että hakisin jotain gourmee-elämystä palkkarista. Tuote vain oikeasti on jotain aivan järkyttävää enkä ole moiseen aikaisemmin törmännyt niin ajattelin kysyä onko muilla kyseisen firman tuotteista kokemusta-että pitääkö juuri sen tuotteen eli Finnmaxin kaakaonmakuisen after training-jauheen maistua niin järkyttävän kamalalta, että oikeasti meinaa se yrjö tulla vielä puoli tuntia sen juomisen jälkeenkin, vai onkohan siinä ehkä kenties mahdollisesti jokin valmistusvirhe, sellaisiakin sattuu. Tämä lähinnä BonBonille.

Ennemmin juon maustamatonta heraproteiinia veteen sekoitettuna kuin tuota. Tai marjan makuista veteen sekoitettuna.

Mutta kokeilen maitoon sekoitettuna vielä, ja katon miltä sitten maistuu....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom