Olen vm.87 oleva treenaaja ja olen käynyt salilla nyt kolme kertaa viikossa vähän yli puolivuotta. Aloitin HST-ohjelmalla ja tein sillä kolme kuukautta ennen kuin siirryin kolmijakoiseen ohjelmaan. Vaihtelen ohjelmaa n. 3 kuukauden välein ja väsään ne itse. Tarkoituksena oli ja on vieläkin saada massaa ja toistot ovat välillä 8-12.
Ja sitten tuloksia. Paino on noussut puolen vuoden aikana n.6 kiloa ja jonkunnäköistä herneenpoikasta on alkanut syntyä. Fyysiset mitat tällä hetkellä 196cm/81kg. Vatsalihaksia olen yrittänyt saada näkyviin ja treenaan ne kolme kertaa viikossa, mutta ei vieläkään näy kunnolla peilistä, en tiedä sitten missä vika. Teen rutistustusta ja kurkistusta jalat sängyn päällä 3x10 molempia. Jotain vinkkejä tuohon?
Odotin alottaessani nopeempia tuloksia ja nopeempaa lihasmassan kasvua, mutta luulen, että vika on ravinnossa. Ajattelin jonkinlaista lisäravinteita treenien jälkeen, mutta ei ole hajuakaan, miten niitä käytetään? Olisiko tuo Protein XL hyvä ja miten käytän sitä ja kuinka paljon ja sekoitanko jotain muuta joukkoon kuin vettä ja missä suhteessa. Treeniohjelmani näyttää tällä hetkellä tältä ja joku voisi kommentoida, että saako tuolla hyviä tuloksia, kun massaa haluaa.
1. Yläselkä/alaselkä/hartiat
-pystypunnerrus käsipainoilla 3x10
-selkäpenkki 3x12
-alatalja 3x10
-maastaveto 3x10
-pystysoutu 3x6
-vipunosto yläselälle 3x10
2. Etureisi/takaresi/pohkeet
-kyykky 3x10
-etureisipenkki 3x10
-askelkyykky 3x5
-pohkeet seisten 3x20
-reisipenkki 3x6
3. ojentajat/hauis/rinta
-penkki (kapea ote) 3x(10, 8, 6)
-vinopenkki käsipainoilla 3x10
-ranskalainen punnerrus 3x10
-hauistanko 3x(8, 7, 6)
-leuanveto 3xmaksimi
Kiitos!
Ja sitten tuloksia. Paino on noussut puolen vuoden aikana n.6 kiloa ja jonkunnäköistä herneenpoikasta on alkanut syntyä. Fyysiset mitat tällä hetkellä 196cm/81kg. Vatsalihaksia olen yrittänyt saada näkyviin ja treenaan ne kolme kertaa viikossa, mutta ei vieläkään näy kunnolla peilistä, en tiedä sitten missä vika. Teen rutistustusta ja kurkistusta jalat sängyn päällä 3x10 molempia. Jotain vinkkejä tuohon?
Odotin alottaessani nopeempia tuloksia ja nopeempaa lihasmassan kasvua, mutta luulen, että vika on ravinnossa. Ajattelin jonkinlaista lisäravinteita treenien jälkeen, mutta ei ole hajuakaan, miten niitä käytetään? Olisiko tuo Protein XL hyvä ja miten käytän sitä ja kuinka paljon ja sekoitanko jotain muuta joukkoon kuin vettä ja missä suhteessa. Treeniohjelmani näyttää tällä hetkellä tältä ja joku voisi kommentoida, että saako tuolla hyviä tuloksia, kun massaa haluaa.
1. Yläselkä/alaselkä/hartiat
-pystypunnerrus käsipainoilla 3x10
-selkäpenkki 3x12
-alatalja 3x10
-maastaveto 3x10
-pystysoutu 3x6
-vipunosto yläselälle 3x10
2. Etureisi/takaresi/pohkeet
-kyykky 3x10
-etureisipenkki 3x10
-askelkyykky 3x5
-pohkeet seisten 3x20