Oikea rintalihas...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mikä siinä on, että oikea rintalihakseni tulee aina kipeämmäksi kuin vasen.
Minulla oli tässä parin viikon tauko penkistä. Toissapäivänä sitten menin taas tekemään penkkiä. Hyvin pienet venyttelyt ensin, sitten lämmittelyä pienillä painoilla, ja nostin niitä painoja portaittain ylöspäin kuten normaalisti. Ensin pelkkä tanko--> sitten 30 kg--> 40 kg-->50 kg--> 55 kg. Tein jokaisella sellaiset 4-5 toistoa. Sanottakoon että ennätykseni on 64 kg. Sitten 55:n kilon jälkeen laitoin tankoon 60. Päihitin vanhat ennätykseni heittäen. 4 kertaa nousi se 60 kg ja vanha enkka oli yhden kerran. Lihakset tuntuivat olevan hyvässä vedossa tauon jälkeen. Oli todella nautinnollista nostaa penkistä uusi ennätys. Se nousi vieläpä 2 kertaa peräkkäin, mikä kertoi lihasteni olevan hyvissä voimissa. Sitten tein jotain ojentajaliikkeitä siihen päälle. Illalla taas venyttelyt treenatuille lihaksille kuten normaalisti.
Seuraavana päivänä rinnat olivat melko kipeät. Tein illalla pientä venytystä rintalihaksille avatakseni niitä hieman.
Nyt sitten tänä aamuna oikea rintalihas on niin kipeä etten voi leukaakaan vetää. Treeni tapahtui siis toissapäivänä tästä aamusta katsoen.

Mikähän syynä?

Mikä siinä on, että oikea rintalihakseni tulee aina kipeämmäksi kuin vasen.
Minulla oli tässä parin viikon tauko penkistä.
...
Mikähän syynä?

Tuohon kipeytymiseen yleensä vaikuttanee tuo kahden viikon tauko.
Itselleni riittää jo viikon tauko ja lihakset on reenistä seuraavana ja sitä seuraavana päivänä kipeät, vähän kuin aloittaisi reenaamaan ensimmäistä kertaa.
Toispuoleiseen kipeytymiseen en osaa sanoa mitään, ehkä joku muu osaa. Voisiko se oikea rintalihas olla sen verran isompi?

mulla ainakin menee oikea rinta kipeemmäks kun vasen, se on myös vasenta pienempi. johtuu ihan lätkä harrastuksesta jossa pelasin vasen käsi alhaalla eli ns leftinä. se on siis heikompi ja siksi kipeytyy enemmän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom