Oikea massajuoma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukkist
  • Aloitettu Aloitettu
Osta jotain halpaa, kyllä on ihmeellistä tököttiä jos isompi hinta takaa isommat massat. Mass blastia oon ite vetäny palkkarina monta tonkkaa ja maksaa kai joku 50€ per 4kg, tarjouksessa jotain 38€.

Jos meinaa 1000 kcal päivässä ottaa purkista niin 2-3 satsissa juonti kuulostaa passelilta. Itse en kyllä ottaisi kaloreita "massajuomista" kovinkaan paljon kun syöminen on kivaa ja joku 3-4000 kcal päivässä syö ihan ruokaakin jo ihan hyvin. Sitten on eri asia jos on 120kg liharekka.

Mass Nutritionin Super Gainer yks annos (132g) sisältää 496kcal 29 proteiinia 84hiilareita 3,71 rasvaa ja 3,23 ravintokuitua noita tuikkii 3 päivässä ni hyvä tulee.. suklaa on hyvä , vanilija paha

Entäs tämmönen satsi:

4 dl rasvatonta maitoa
30 g heraproteiinijauhetta
25 g kuorittuja seesaminsiemeniä
40 g kaurahiutaleita (pika)
150 g mansikoita
50 g mustikoita

Seesaminsiemenet ja kaurahiutaleet ensin tehosekoittmeen ja lisätään osa maidosta liruttaen, jotta saadaan tasainen seos. Lisätään marjat ja loppu maidosta sekä proteiinijauhe. Vedetään juoma turpaan.

kalorit: n. 630 kcal
prot: 49 g (31 %)
hiilihyd: 62 g (40 %)
rasva: 20 g (29 %)

kahdesti päivään tuosta tulee jo äkkiä laskien yli 1200 kcal.

Oon pitäny nyt vähä tilastoja painon noususta:

17.8 - 70.5kg
2.9 - 72kg (+ 1,5kg) - Aloitin mutant massin juomisen (4 kupillista = 1060kcal / pvä lisää)
8.9 - 74.6kg (+2,6kg)

Onko ihan normaalia vai pitäiskö jättää vaikka 2 kupilliselle mutant massit / pvä??

Oon pitäny nyt vähä tilastoja painon noususta:

17.8 - 70.5kg
2.9 - 72kg (+ 1,5kg) - Aloitin mutant massin juomisen (4 kupillista = 1060kcal / pvä lisää)
8.9 - 74.6kg (+2,6kg)

Onko ihan normaalia vai pitäiskö jättää vaikka 2 kupilliselle mutant massit / pvä??

melko samaa tahtia on tullu painoo ku mulle vaikka vähän vähemmän painanki.
paketissa tais olla 4 scooppii se max suositus/pvä mutta vähemmälläkin painoo tulee.
ite vedän 2/pvä. alussahan sitä olis menny vaikka yli 4 jos olis vaan vetäny mutta ny kun on jo juonu vähän nii alkaa toi 2/pvä oleen semmonen ettei enää kauheesti enemmän jaksa vetää.

kyllä se 4/pvä riittää ihan hyvin jossain vaiheessa voi siirtyy 3 tai 2 jos siltä tuntuu.

Back
Ylös Bottom